حق با شماست

حق با شماست

 #روستای _یخ‌زده
علی لطفی از بیله سوار:
در روستای کوهستانی ایده لو در بیله سوار  اردبیل چند روز است که اهالی به نفت دسترسی ندارند و ناچار با هیزم خانه‌هایشان را گرم می کنند، من کودکی سه ساله دارم که دود آتش ریه هایش را آزار می دهد. هرچه از مسؤولان پیگیری می کنیم که به روستای ما نفت برسانند، هیچ کدام پاسخ
نمی دهند.

# ورودی _خروجی
صالحی از تهران:
شهرداری منطقه 4 اخیرا اقدام به اصلاح ورودی و خروجی شهرك البرز در انتهای بزرگراه بابایی شرق كرده است كه متاسفانه باعث ایجاد ترافیك سنگین در زیر گذر دانشگاه امام حسین(ع) شده است.

# مربی_داخلی
سعیدی از شیراز:
چرا مسؤولان وزارت ورزش از مربیان داخلی در تیم‌های پایه استفاده نمی‌كنند تا هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود و هم برای نسل بعد مربیانی باتجربه تربیت شوند؟

 # كلاهبرداری _ آنلاین
سیدی از تهران:
چرا مسؤولان قوه قضاییه برای ریشه‌كنی كلاهبرداری در سایت‌های تبلیغاتی و فروش آنلاین كه همه روزه شاهد كلاهبرداری از مردم در این سایت‌ها هستیم اقدامی صورت نمی‌دهند؟

# بلیت_دولت
گلبهاری از اصفهان:
بلیت‌های هوایی و ریلی برای ایام عید و با توجه به استقبال مسافران توسط شركت و دفاتر فروش گران شده است و در صورت مداخله نكردن دولت ممكن است شاهد كلاهبرداری‌هایی در این زمینه باشیم.

# چاله_سرآسیاب
آشتیانی از تهران:
وجود چاله‌های فراوان در میدان سرآسیاب خیابان كرمان شرقی ورودی اتوبان امام علی(ع) باعث صدمه رساندن به خودروها شده است. شهرداری محترم رسیدگی كند.

# مترو_پله
گودرزی از تهران:
چرا در 8 صبح مورخ روز شنبه 4/12/97 كه اوج تردد مسافران متروست. تكنیسین‌های تعمیرات پله‌برقی در حال تعمیر پله برقی سكوی ایستگاه دروازه دولت
(خط4به خط 1) بودند؟ این امر باعث ازدحام بیش از اندازه مسافران در سكو شد.