نادری: با افتخار برای پرسپولیس بازی می‌كنم

نادری: با افتخار برای پرسپولیس بازی می‌كنم

 محمد نادری مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس كه به صورت قرضی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از لیگ بلژیك به جمع سرخپوشان اضافه شد، 
حالا به یكی از مهره‌های قابل اعتماد برانكو تبدیل شده كه باید در هنگام مصدومیت و محرومیت مدافعان سرخپوش در تركیب اصلی این تیم قرار بگیرد. 
نادری جوان در خصوص شرایطی كه برایش رقم خورده به جام‌جم گفت: «من سابقه بازی در تیم بزرگ و پرتماشاگری مثل تراكتورسازی تبریز را دارم و از این رو از حضور هواداران و بازی در ورزشگاه‌های بزرگ هراسی به دلم راه نمی‌دهم. پرسپولیس یكی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال در قاره آسیاست و با تمام وجود و افتخارم در این تیم توپ می‌زنم. امیدوارم رضایت كادرفنی و هواداران پرسپولیس را همزمان به دست آورده باشم.» 
این بازیكن اضافه كرد: «برای من در حال حاضر چیزی مهم تر از موفقیت پرسپولیس نیست و می‌خواهم در این تیم پیشرفت بیشتری داشته باشم. تمرینات بسیار خوبی قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و از هر لحاظ كه فكرش را بكنید آماده مصاف با پاختاكور ازبكستان هستیم. این میزان از آمادگی ما قطعاً می‌تواند پرسپولیسی‌ها را امیدوار كند تا در اولین گام در شروع رقابت‌ها به یك پیروزی دلنشین و شیرین دست پیدا كنیم. همه ما می‌خواهیم حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا این دوره داشته باشیم و بار دیگر تا فینال پیش برویم.» 
نادری در پایان گفت: «امیدوارم برای بازی سه‌شنبه ما تمام سكوهای ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر شود تا با الهام گرفتن از شور و هیجان آنها بتوانیم یك بازی خیلی خوب ارائه كنیم و در همین گام نخست، سه امتیاز را به دست بیاوریم. قطعا شرایط ما و گروهی كه در آن حضور داریم بسیار سخت است ولی پرسپولیس نشان داده علاقه خاصـــــــی به انجام كارهای سخت دارد. 
برانكو و هواداران هم كنارمان هستند كه می‌تواند باعث دلگرمی همه ما باشد. در كنار هم، قوی‌تر هستیم و با سرعت بیشتری به سمت هدف مان 
می‌رویم.»