فرار از دام شیطانی راننده

فرار از دام شیطانی راننده

راننده پراید مسافربر كه قصد داشت دختر مسافر را در دام شیطانی‌اش گرفتار كند در جدال با او ناكام ماند و بازداشت شد .
به گزارش جام‌جم، نهم اسفند امسال دختر جوانی با حضور در كلانتری نیاوران از راننده پراید سفیدی به اتهام اقدام به آزارو اذیت شكایت كرد.
 وی به افسر تحقیق گفت: شب گذشته بعد از پایان كارم از شركت بیرون آمدم تا هرچه زودتر شیرینی و هدیه روز مادر را بخرم.  به عنوان مسافرسوار خودروی پراید سفیدی شدم و با گفتن نشانی‌ام به راننده، حركت كرد. چون راننده وسایلی در صندلی عقب گذاشته بود مجبور شدم صندلی جلو بنشینم. راننده از نوبنیاد به سمت نیاوران حركت كرد. زمانی كه به مغازه شیرینی‌فروشی  رسیدیم از او خواستم برای دقایقی توقف كند.
 شاكی افزود: او بدون توجه به خواسته‌ام توقف نكرد و با تغییر مسیرش از آنجا دور شد. هر چه گفتم خودرو را متوقف كن توجهی نكرد. فریاد زدم و حتی گوشی ام را سمتش انداختم تا تعادلش در رانندگی برهم بخورد و توقف كند كه بی‌فایده بود. سرانجام از خودروی در حال حركت خودم را بیرون انداختم و نجات پیدا کردم .
باشكایت او تحقیقات ادامه یافت تا این‌كه ماموران از طریق شاهدان توانستند شماره پلاك خودروی متهم فراری را به دست آورند.  بنابراین متهم تحت تعقیب قرار گرفت و همان روز بازداشت شد. در بازرسی خودرویش گوشی تلفن همراه متعلق به دختر جوان كشف شد .
سرهنگ خلیل لطفی، رئیس كلانتری نیاوران گفت: متهم اعتراف كرد بعد از سوار كردن دختر جوان به عنوان مسافر وسوسه شده او را مورد آزارو اذیت قراردهد كه در جدال با او موفق نشده بود.