توطئه هولناك پسر سارق برای دخترعمو

توطئه هولناك پسر سارق برای دخترعمو

پسر 19 ساله كه برای سرقت طلا، دختر عمویش را مجروح كرده بود، برای لو نرفتن راز سرقت قصد منفجر كردن خانه را داشت كه ناكام ماند.
به گزارش خبرنگار انتظامی جام‌جم، بعدازظهر شنبه، ماموران كلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو، با تماس مردمی در جریان انتشار بوی گاز شهری از خانه‌ای در این محدوده قرار گرفتند. ماموران راهی محل شده و پس از ورود به خانه دریافتند كه باز بودن شیر اجاق گاز باعث انتشار بوی گاز شده است. این در حالی بود كه اثاثیه خانه به هم ریخته بود. در بازرسی خانه پیكر نیمه جان دختری كه روی گردن او آثار جراحت وجود داشت، پیدا شد.
دختر جوان به بیمارستان منتقل شد و پس از به هوش آمدن گفت: در اتاق خواب مشغول استراحت بودم كه متوجه سر و صدایی در یكی از اتاق‌های خانه شدم و از آنجا كه می‌دانستم پدر و مادرم خانه نیستند، كمی به سر و صدا دقت كردم و برای بررسی بیشتر از اتاق خوابم بیرون آمدم كه متوجه حضور پسرعمویم در خانه شدم، به وی اعتراض كردم كه به سمت من حمله‌ور شد و با مجروح كردن گردنم در حالی كه نیمه جان روی زمین افتاده بودم طلا و جواهراتم را سرقت و شیر گاز را باز كرد و گریخت.
در ادامه متهم در یك قهوه خانه در آن حوالی شناسایی و دستگیر شد و گفت: برای این‌كه راز سرقتم فاش نشود دختر عمویم را زخمی كرده و بعد شیرگاز را باز كردم تا خانه منفجر شود .