پایان ماموریت  رادیو انقلاب

پایان ماموریت رادیو انقلاب


22 بهمن یك حماسه تماشایی دیگر و یك همبستگی ملی میان مردم ایران بود، در شرایطی كه وضعیت اقتصادی كشور قابل انكار نیست، ولی مردم ایران اثبات كردند حفظ نظام از اوجب واجبات است و هنوز بر عهدی كه با امام عزیز و رهبر معظم انقلاب بسته‌اند، استوارند و این راه را ادامه خواهند داد.
رادیو انقلاب در این سیل خروشان، همپای ملت ایران در خیابان آزادی مستقر بود و با گروهی از اقوام ایرانی از اقصی نقاط ایران سربلند موجی آفرید كه خیل گسترده‌ای از راهپیمایان مقابل استودیوی شماره2 تجمع كرده بود و اما پس از آن‌كه رهبر فرزانه انقلاب بیانیه‌ای جامع و كامل در قالب یك منشور كه از یك سو 40 سال سربلندی ایران را همچون آینه‌ای درخشان ترسیم كرد و از سویی دیگر یك افق 40 ساله و ای بسا تا ظهور حضرت مهدی(عج) را همچون منظری زیبا برای مردم ایران، دولتمردان و به‌ویژه جوانان انتشار داده‌اند‌. این بیانیه در واقع از یك سو یك افق رو به آینده برای ملت ایران است كه با امید و نشاط، حركت مستمر خود را بدون نگرانی به پیش ببرند و از سویی دیگر پاسخی دندان‌شكن به یاوه‌گویانی بود كه ملت ایران را از 40 سال مقاومت و پیشرفت ناامید كرده بودند.
رادیو انقلاب به عنوان رسالت ذاتی خود این بیانیه را در چندین نوبت پخش و سرفصل‌ها و مولفه‌های هفتگانه را با حضور كارشناسان و صاحبنظران تبیین و بررسی كرد. جا نمایی دو برنامه ویژه با عناوین گام دوم و دهه پنجم و همچنین اختصاص هفت برنامه با عنوان مثبت چهل برای تحلیل هفت مؤلفه مورد عنایت مقام معظم رهبری از تاریخ 23 بهمن لحاظ شد كه ان‌شاء‌ا... تا پایان فعالیت رادیو انقلاب راهبرد برنامه سازی در این شبكه خواهد بود. تمام سعی این شبكه آن بود كه بتوانیم گوشه‌ای از رسالت انقلابی خود را با تبیین درست،منطقی و باور پذیر خدمات، دستاوردها و پیشرفت‌های 40 ساله انقلاب اسلامی و همچنین امید‌آفرینی و برنامه‌ریزی برای افق آینده انقلاب متكی بر شعار افتخار به گذشته و امید به آینده را در پرتو منویات رهبر فرزانه انقلاب محقق كنیم. الحمدلله این شبكه در كمترین زمان پیش‌بینی شده مورد اقبال آحاد ملت ایران قرار گرفت به گونه‌ای سیل تلفن‌ها و پیامك‌ها و درخواست پوشش فركانس رادیویی در شهرهای كوچك برای بهره‌مندی از فضای امید و نشاطی كه در این شبكه صورت گرفته بود مورد انتظار بود. بهره‌مندی از كارشناسان و صاحب‌نظران مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعـــــــــــــــی، پزشكی، اقتصادی، دینی، معنوی، ورزشی، سیاسی، امنیتی و تاریخی این فرصت را فراهم نمود تا برنامه‌هایی عمیق و تاثیر‌گذار كه موجب رضایت مخاطبان را در پی داشت طراحی، تولید و پخش شود.
ادامه در صفحه 6