«بدون توقف»   متوقف می‌شود؟

گزارش جام‌جم از ادامه حیات یك برنامه انتقادی در شبكه 3

«بدون توقف» متوقف می‌شود؟

 ساخت برنامه‌های گفت‌وگومحور و انتقادی مدتی است با سرعت و كیفیتی بیشتر از گذشته در رسانه ملی رونق گرفته و در این مدت برنامه‌سازان با استفاده از این فضای باز ایجاد شده در رسانه می‌كوشند موضوعاتی متفاوت را از زاویه نگاه‌های گوناگون و كمتر مورد بررسی قرار گرفته روی آنتن بیاورند و همچنین با دعوت از مسؤولان و مقامات اجرایی كشور، عملكردها و تصمیماتشان را در حوزه‌های مختلف به چالش بكشند.
از جمله این برنامه‌های انتقادی كه از نیمه دوم سال و از شبکه 3 شاهد پخش آن هستیم، برنامه گفت‌وگومحور «بدون توقف» است. برنامه‌ای تركیبی و چالشی با موضوعات متنوع و مختلف كه به بررسی شبهات و معضلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌پردازد. این برنامه در این مدت توانسته میزبان چهره‌های شاخصی از میان دولتمردان و سیاسیون باشد و در قالب میزگردهای این برنامه، به صورتی بی‌واسطه و صریح با آنها به گفت‌وگو بنشیند. محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران، علی باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه، عباس كدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، مسعود پزشكیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جواد آملی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مهمانان شاخص این برنامه در طول قسمت‌های گذشته بوده‌اند.
پخش این فصل از برنامه بدون توقف امشب روی آنتن شبكه سه به پایان رسید. جام‌جم در گزارش پیش رو ضمن گفت‌وگو با تهیه‌كننده و مجری بدون توقف، به واكاوی ساختار این برنامه پرداخته و ادامه حیات آن را در فصل‌های آتی بررسی می‌كند.ادامه در صفحه 6