پایان ماموریت رادیو انقلاب

پایان ماموریت رادیو انقلاب


ادامه از صفحه 5
برنامه «انقلاب مرزها» با همكاری و مساعدت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران هر هفته در یك شهر یا نقطه صفر مرزی به صورت زنده با حضور مرزبانان و مرزنشینان تولید و پخش می‌شد كه معرف دستاورد مهم امنیت در این 40 ساله اخیر بوده است.
تولید مجموعه‌ای از مستندهای رادیویی با موضوعات امام خمینی رحمه‌ا... علیه، معرفی مفاخر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شخصیت‌ها و علمای انقلاب، پیشرفت استان‌ها و همچنین مستندهایی درخصوص معرفی عصر پهلوی و بازیگران این حوزه در چهار موضوع مشخص رضا‌شاه، محمد‌‌رضا‌شاه، هویدا، اسدا... علم و همچنین یك سریال مستند از خیانت‌ها و ذلت‌های عصر پهلوی آثاری فاخر خواهد بود كه مردم ایران نه‌تنها با این مقوله آشنا شدند، بلكه می‌تواند گنجینه‌ای ماندگار برای رسانه ملی باشد.
 بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و سند بالا‌دستی رسانه ملی، مقرر شد رادیو انقلاب در یك دوره زمانی چهار ماهه از  19 آبان تا 19 اسفند 97 در سه مرحله تبیینی، تبلیغی و فراخوان و تحلیلی فعالیت خود را به انجام رساند. ان‌شاء‌ا... بتوانیم تا 19 اسفند ـ كه پایان فعالیت این شبكه در سال 97 خواهد بود ـ به نحو احسن به رسالت خود در انعكاس خدمات انقلاب و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (رحمه‌ا... علیه) فائق شویم.