عبدی: برانكو باید تغییر سیستم بدهد

عبدی: برانكو باید تغییر سیستم بدهد

حسین عبدی، پیشكسوت فوتبال پرسپولیس كه چند سالی به عنوان كاپیتان این تیم در جمع سرخپوشان توپ می‌زد و البته سابقه سرمربیگری در تیم قرمزپوش پایتخت را نیز دارد، در خصوص تساوی برابر نساجی مازندران گفت: «بازی روی چمن مصنوعی و زیر باران به شكل عادی نیز كیفیت را پایین آورده بود و البته فكر می‌كنم اشتباهات پیاپی تاكتیكی از سوی بازیكنان پرسپولیس و همچنین نساجی به كاهش كیفیت كمك بیشتری هم كرد.» 
عبدی افزود: «در بخشی از بازی دنبال آن بودم كه بفهمم مهم‌ترین برنامه پرسپولیس در زمان حمله به سمت دروازه حریف چیست. چون اكثر حملات با ارسال‌های بلند از نیمه زمین به قصد استفاده مهاجمان اصلی یا مهاجمان نوك در جریان بود. البته پرسپولیس از این تاكتیك نتوانست استفاده خاصی ببرد و در نهایت همان یك گل را هم روی یك كار تركیبی روی زمین به ثمر رساند ولی با این حال پرسپولیس نه خیلی خوب بازی كرد و نه خیلی بد. 
فكر می‌كنم همه چیز معمولی بود هرچند باید به مسائل داوری هم اشاره كنیم كه تمركز بازیكنان را بهم ریخت. البته نظر كارشناسان داوری در این مورد بسیار مهم است.» 
او افزود: «برانكو مربی باهوشی است و نشان داده در شرایط حساس می‌تواند پرسپولیس را از شرایط بدی كه به آن دچار می‌شود، نجات بدهد. برای پرسپولیس 8-7 بازی دیگر هنوز باقی مانده كه می‌تواند از آن استفاده كند ولی باید شرایط تاكتیكی این تیم دچار یكسری تغییرات عمده شود. زیرا دیگر با سانتر كردن و زدن ضربه سر نمی‌توان دروازه تیم‌ها را باز كرد و باید برنامه جداگانه داشت. به اشتباهات داوری هم كاری ندارم. امیدوارم این اتفاق در جریان بازی پرسپولیس نیفتاده باشد ولی پرسپولیس نیاز به یك تاكتیك جدید برای رسیدن به دروازه حریفان دارد؛ وگرنه با مشكلات بیشتری مواجه خواهد شد.»