بهتاج: بدون سند  به ما اتهام می‌زنند

بهتاج: بدون سند به ما اتهام می‌زنند

ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز با اشاره به شایعات اخیر درخصوص تبانی این تیم و ماشین‌سازی كه از یك مالك مشترك بهره می‌برد، برای واریز سه امتیاز دربی به سود تراكتورسازی، واكنش نشان داد. 
بهتاج در این مورد به جام‌جم گفت: «ما قبل از بازی هم می‌دانستیم هر نتیجه‌ای كه در دربی تبریز رقم بخورد با خود حواشی زیادی به همراه خواهد داشت اما چاره‌ای نبود و باید این بازی را برگزار می‌كردیم. به نظر خودمان بازی بسیار سالم بود و هیچ اتفاق عجیبی در آن رخ نداد.» 
او اضافه كرد: «متاسفانه یكسری افراد بدون این‌كه ماجرا را بدانند فقط اتهام می‌زنند و هیچ سندی هم ندارند. ماشین‌سازی نیازی به تبانی با تراكتورسازی ندارد چون یك باشگاه قدرتمند است و در همین فصل یقه اكثر تیم‌های قدرتمند لیگ را گرفته است. ما هم نیازی به تبانی نداریم چون در همین شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام موفق شدیم تیم‌های مهمی مثل سپاهان و استقلال را كه مدعی قهرمانی هستند شكست بدهیم و تا پایان فصل در تمام بازی‌های خانگی‌مان به پیروزی می‌رسیم. حالا چه شده كه یك‌سری احساس خطر كردند و علیه ما و باشگاه ماشین‌سازی این شایعات را به پا می‌كنند، باید از خودشان بپرسید.» 
بهتاج در نهایت گفت: «تراكتورسازی و ماشین‌سازی جزو پاك ترین تیم‌های این فصل از لیگ هستند. تراكتور از ابتدای فصل با هر سختی كه بود، یك تیم شخصی شده و می‌خواهد با افزایش توانش در جذب بازیكنان ستاره، به راه خود ادامه بدهد. ماشین‌سازی هم اسپانسر و شرایط اداری كاملا جداگانه‌ای نسبت به باشگاه تراكتورسازی دارد و مالك آن دو تیم یك نفر نیست. این را می‌توانید از ثبت شركت‌ها در تبریز هم بپرسید ولی متاسفانه نمی‌دانیم با این حجم از شایعات باید چه كار كنیم.»