علیپور: نمی‌دانیم چه كاركنیم كه پنالتی‌ها را ببینند

علیپور: نمی‌دانیم چه كاركنیم كه پنالتی‌ها را ببینند

 علی علیپور مهاجم خوش اخلاق و مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس كه فصل قبل موفق شد عنوان آقای گلی را از آن خود كند، اشتیاق زیادی داشت در بازی با تیم پیشین خود گلزنی كند و لیاقت هایش را بار دیگر به اثبات برساند. 
البته او گل نزد ولی پایه‌گذار تنها گل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شد. در كل او 
و همبازی‌هایش نتوانستند ۲ امتیاز باقی مانده از آن بازی را به چنگ بیاورند و پرسپولیس را از یك تساوی دیگر نجات بدهند. 
علیپور در این مورد در یك مصاحبه كوتاه به جام‌جم گفت: «تك تك بازیكنان تیم ما با شرایط روحی بسیار خوبی وارد زمین شدند. هرچه زمان بازی بیشتر گذشت متوجه شدیم كار برای ما سخت‌تر است، زیرا زیر بارش شدید باران و برودت هوا باید روی چمن مصنوعی بازی می‌كردیم.» 
او اضافه كرد: «البته چمن در ابتدای كار خاصیت خوبی داشت ولی پس از دقایقی، خاصیت خوبش را از دست داد و بدن‌مان سنگین شده بود. ولی با این حال خیلی خوب در دقایقی از بازی، كنترل كار را در دست داشتیم و بارها موقعیت گلزنی ایجاد كردیم كه متاسفانه نتوانستیم بیش از یك گل به ثمر برسانیم.» 
این بازیكن اضافه كرد: «هنوز هم برای ما جای سوال است كه چطور ممكن است داور به همین سادگی از كنار خطاهای پنالتی آشكار تیم حریف عبور كند. چند صحنه مشكوك در این بازی رقم خورد كه 
هر كدام‌ می‌توانست یك ضربه پنالتی به سود ما باشد ولی این‌طور نشد. حالا دیگر بازی تمام شده و باید به فكر دیدارهای آینده‌مان باشیم ولی امیدوارم اشتباهات داوری بر رقابت‌های ما تاثیر دیگری نداشته باشد. بالاخره هیچ تیمی دوست ندارد حاصل تلاش‌هایش به همین سادگی از بین برود. این را هم اضافه كنم كه نساجی و هوادارانش بهترین هستند و برای آنها در ادامه راه، آرزوی موفقیت دارم.» علیپور ادامه داد: «واقعا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده كه در هفته‌های گذشته چند پنالتی ما را ندیده‌اند. چه قبل از اضافه شدن داوران پشت دروازه و چه حالا شرایط برای ما چندان حرفه‌ای نبود كه بخواهیم برنامه ریزی طولانی مدت برای كسب موفقیت‌های بیشتر داشته باشیم. ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در هر بازی برای كسب برد به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم در آسیا، با كسب نتیجه‌ای خوب هواداران‌مان را شاد و راضی نگه داریم. آنها تلاش ما را می‌بینند و می‌دانند همه تلاش ما فقط برای خوشحال‌كردن هواداران است.» 
او در پایان گفت: «بار دیگر می‌خواهم به تمجید از هواداران نساجی بپردازم. حضور نساجی در لیگ برتر شور و حال بیشتری به ورزشگاه‌ها آورده است. خوشحالم كه آنها بعد از سال‌ها در لیگ برتر صاحب تیم هستند. همه ما مازندرانی‌ها آرزو داریم نساجی همیشه موفق باشد.»