از آخرین اتفاق 97 چه خبر؟

از آخرین اتفاق 97 چه خبر؟


نمایشگاه «آخرین اتفاق 97» گالری مژده با فروش خوب، این روزها در حال برگزاری است.
مژده طباطبایی، مدیر گالری مژده با اعلام این خبر كه بیش از ۴۰ اثر در این نمایشگاه به فروش رفته است، به ایران‌آرت گفت: با وجود پایان‌ یافتن تاریخ نمایشگاه، به دلیل استقبال مخاطبان آثار را از روی دیوار بر‌نداشتیم و آنها می‌توانند تا پایان هفته، پس از تماس گرفتن با گالری و هماهنگی قبلی برای خرید آثار به گالری مراجعه كنند.
طباطبایی درباره آثار به فروش رفته در این مجموعه گفت: آثار بسیار متنوعی در زمینه عكس، نقاشی، حجم، خط و چاپ دستی از هنرمندان صاحب‌نام و هنرمندان جوان را ارائه كردیم. چیدمان آثار به‌گونه‌ای بود كه كار جوان‌ها و اساتید در كنار هم قرار گرفته بود. با توجه به قیمت‌های در نظر گرفته شده برای آثار، ارزان‌ترین اثر به فروش رفته در این نمایشگاه عكس‌هایی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و گران‌ترین نیز اثری متعلق به استاد محمد احصایی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان بود. در این نمایشگاه آثاری از اساتیدی مانند علی گلستانه، منوچهر نیازی، رضا مافی، ناصر اویسی و... در كنار آثار جوان‌ها به فروش رسید و بیشترین تعداد آثار فروخته شده از یك هنرمند، چهار مجسمه متعلق به امیر حسین دلبری است.
در این نمایشگاه گروهی، آثار جمعی بزرگ و بسیار متنوع از هنرمندان با رویكردها و سلایق هنری مختلف به نمایش درآمده است؛ آثاری از منوچهر نیازی، كیارش یعقوبی، الهام عظیمی، رضا بیگناه، محسن كرمی، مجید كورنگ بهشتی، احد قدیری، محسن رزاقی، بابك حقی، علیرضا اسماعیلی، امیرحسین دلبری، نادر افشاری، مهدی منصوری، سهیل بهروزی، بابك حقی و...
آخرین اتفاق 97 را در گالری مژده به نشانی سعادت‌آباد، علامه شمالی، كوچه هجدهم شرقی، پلاك 27 تا پایان این هفته و با تعیین وقت قبلی می‌توانید ببینید.