پخش 528 فیلم سینمایی در ایام عید

پخش 528 فیلم سینمایی در ایام عید


معاون امور استان‌های رسانه ملی برنامه‌های 80 شبكه رادیویی و تلویزیونی استانی را برای ایام نوروز تشریح كرد.
 به گزارش جام‌جم، دكتر علی دارابی با اشاره به پخش 24 ساعته و فعالیت گسترده صدا‌و‌سیمای مراكز استانی رسانه ملی گفت: مجموعه این معاونت و شبكه‌های استانی، تدارك گسترده‌ای برای نوروز 98 دیده‌اند كه شامل تولید و تامین برنامه‌های گوناگون رادیویی و تلویزیونی است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» با محوریت عید ساده توام با مهربانی، معرفی مراكز سیاحتی، زیارتی و گردشگری استان‌ها، دعوت از كارآفرینان، چهره‌های فرهنگی و مسؤولان اجرایی استانی در برنامه‌ها، اطلاع‌رسانی از اخبار جاده‌ها و وضعیت آب و هوا و نیز فراهم ساختن امكان ویژه برای مسؤولان به منظور اطلاع‌رسانی خدمات خود و ارتباط با مردم، سیاست اصلی این شبكه‌ها در نوروز سال آینده خواهد بود.
دارابی با اشاره به تولید و پخش گزارش‌های زنده از بازار استان‌های مختلف كشورمان در شبكه «شما» گفت: رونق كسب و كار و ارائه تصاویر زیبا از بازارهای ایرانی، هدف از تولید این گزارش‌هاست كه هر روز ساعت 11 روی آنتن می‌رود.
معاون امور استان‌های رسانه ملی عنوان كرد: زمینه‌سازی و فراهم ساختن اوقات شادی و نشاط عمومی برای مخاطبان و توجه به تقارن ایام نوروز 98 با ماه مبارك رجب، از دیگر محورهایی است كه در معاونت امور استان‌ها تنظیم و به شبكه‌های استانی ابلاغ شده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی و تبلیغ پویش‌های مردمی در موضوعات مختلف نظیر سبك زندگی، امنیت سفر و جاده‌ها به همت شبكه‌های استانی گفت: از دیگر موضوعاتی كه در پویش‌های اجتماعی و مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد، می‌‌توان به بهداشت سفر، حفاظت از محیط زیست، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در هزینه‌های عید، ترویج حس نوعدوستی، اصلاح اخلاق و رفتارهای نادرست فردی و اجتماعی و طبیعت‌گردی اشاره كرد.ادامه در صفحه 7