ساكت نمی‌نشینم

ساكت نمی‌نشینم


رضا صادقی كه به‌تازگی آلبوم جدیدش به نام «زندگی كن» را منتشر كرده، درباره آن می‌گوید: این آلبوم را در فضایی متفاوت منتشر و در آن حس و حال متفاوتی را دنبال كردم و معتقدم سال‌های سال در اذهان مردم باقی‌خواهد ماند، زیرا از میان ۲۸ قطعه، ۱۴ قطعه نهایی شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.
همچنین برای نخستین‌بار در این آلبوم از دو‌قطعه هرمزگانی استفاده شده است.
خواننده گروه مشكی‌پوشان درباره عامل مانایی برخی كارهایش در گفت‌وگویی كه با ایسنا داشت، معتقد است: اگر ماندگاری برای رضا صادقی به وجود آمده، به آن دلیل است كه اصراری نداشته‌ام بگویم حرف و كار من درست است.
همواره خود را به نسل جدید نزدیك كرده و به‌هیچ‌وجه دیكتاتور نیستم، بلكه باید با تغییر هنر كنار بیاییم و راز این ماندگاری و لطف مردم در همین عدم‌دیكتاتوری و نقدپذیری‌ام است.
صادقی درخصوص حمایت از عملكرد شهردار بندرعباس در نصب یك المان و حواشی به وجود‌آمده پس از آن هم بیان كرد: متأسفانه در شهر بندرعباس تنها به همه‌چیز معترض هستیم؛ درصورتی‌ كه درست است كه در شهر بندرعباس بسیاری از كمبودها وجود دارد و همگی به آن اشراف داریم، اما در ایام نوروز نباید چهره شهر شاداب و دگرگون شود؟!
او در بخشی از صحبت‌هایش هم این طور بیان كرد: بنده هنرمندی نیستم كه ساكت بنشینم و انتقاد نكنم و همواره در جهت احقاق حقوق مردم تلاش می‌كنم و حرفم را می‌زنم به‌خصوص وقتی درخصوص استان هرمزگان باشد با حساسیت بیشتری این مسیر را دنبال می‌كنم.