حق باشماست

حق باشماست

 #درخواست - بی‌جواب
فرهی از تهران:
چرا مسؤولان شهری منطقه 14 تهران به درخواست‌های مكرر شهروندان نسبت به رفع ترافیك و ساخت پل روگذر در میدان مطهری در بلوار تختی توجهی نمی‌كنند؟ آیا برای مناطق شمال و غرب تهران نیز به این صورت عمل می‌شود؟

 # آسودگی -سودجویان
مسعودی از ساری:
بی‌ثباتی و افزایش قیمت كالاها به‌خصوص مواد غذایی باز هم شروع شده است و به نظر می‌رسد دولت دیگر توان كنترل بازار را ندارد و سودجویان را به حال خود رها كرده است.

 #مواد اولیه - گرانی
قربانی از تهران:
كمیاب و گران شدن مواد اولیه به‌خصوص صنایع پتروشیمی كه تولید داخل است باعث ورشكستگی بیشتر بنگاه‌ها و كارگاه‌های تولیدی كوچك شده و روز به روز بر سیل بیكاران افزوده می‌شود.

 #ارز - كالای اساسی
كیوانی از سمنان:
به گفته دولت برای تامین كالاهای اساسی از ارز دولتی استفاده می‌شود، چرا با این اوصاف گرانی این كالاها همچنان باقی و در حال افزایش است؟

 #خصوصی‌سازی - اشتباه
مهریزی از گرمسار:
خصوصی‌سازی نامناسب و غیركارشناسی كارخانه و شركت‌های تولیدی توسط سازمان خصوصی‌سازی باعث اوضاع نامطلوب این واحدها شده و بهره‌وری را به حداقل رسانده است.

 # سگ-بی صاحب
نور از تهران:
با وجود تماس‌های فراوان و طرح شكایت برای جمع‌آوری سگ‌های
بی صاحب در منطقه مینی‌سیتی و شهرك نفت، هیچ اقدامی از سوی شهرداری منطقه صورت نگرفته است.

 #اشتغال- بازنشستگان
خالدی از رشت:
اجرای طرح ممنوعیت به كارگیری بازنشستگان فقط برای كارمندان اجرا شد و بیشتر مدیران ارشد دولتی به صورت مشاور یا پاره‌وقت همچنان مشغول كار هستند.

 #زیرگذر - ابوذر
غفاری از تهران:
ترافیك سنگین در دوربرگردان‌های نرسیده به بلوار ابوذر در خیابان پیروزی در دوسمت این خیابان تا چهارراه نبرد و میدان كلاهدوز باعث كندی تردد خودروها شده است و حضور ماموران راهنمایی و رانندگی نیز هیچ كمكی به رفع این ترافیك نمی‌كند، چرا شهرداری بابت ساخت زیرگذر یا روگذر در این منطقه اقدامی صورت نمی‌دهد؟