سكوت دختر در قتل مادر شكست

سكوت دختر در قتل مادر شكست

دخترجوان كه به عنوان مظنون در قتل مادر میانسالش بازداشت شده بود، سكوت خود را شكست و به قتل اعتراف كرد. او در جریان تحقیقات قضایی مدعی بود به‌خاطر اختلاف بر سر سه‌دانگ از خانه پدری، با مادرش درگیر و ناخواسته او را كشته است.
 به گزارش جام‌جم، شامگاه ششم فروردین امسال آتش‌نشانان تهرانی برای نجات زن میانسالی كه در خانه‌اش در طبقه سوم خانه‌ای در محله خانی‌آباد‌نو گرفتار شده بود، به آنجا اعزام شدند. امدادگران با بازكردن در خانه و ورود به آنجا با پیكر زخمی زن میانسالی كه در راه پله‌های طبقه دوم افتاده بود، رو‌به‌رو شدند‌، اما زن در حال انتقال به بیمارستان بهارلو فوت كرد. ابتدا به نظر می‌رسید او بر اثر سقوط از پله‌ها فوت كرده است. ماموران به تحقیق از دختر 25 ساله خانواده پرداختند كه او مدعی شد برای خرید بیرون رفته و زمانی كه بازگشته مادرش در را باز نكرده، بنابراین از آتش‌نشانان كمك خواسته است.
این در حالی بود كه تحقیق از همسایه‌ها نشان داد آنها صدای درگیری مادر و دختر را شنیده‌اند. همین شك ماموران را برانگیخت و به تحقیقات ادامه دادند. در جریان تحقیقات معلوم شد كه این زن و شوهرش از هفت سال قبل جدا از هم زندگی می‌كردند. قرار بود سه‌دانگ این خانه به نام دختر جوان ثبت شود، اما این كار انجام نشده و همین موضوع باعث درگیری میان این مادر و دختر شده بود. در تحقیقات بعدی ماموران متوجه شدند كه آثار خراش و درگیری روی دستان زن میانسال و دخترش وجود دارد. همچنین لكه‌های خون مقتول روی لبه میزی در اتاق به جا مانده بود.
 با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، دختر 25 ساله خانواده به عنوان مظنون در جنایت بازداشت شد‌. او اظهارات ضد و نقیضی را مطرح كرد تا این‌كه سكوتش را شكست و به قتل اعتراف كرد. وی به افسر تحقیق گفت: شب حادثه دوباره بر سر ماجرای انتقال سند با مادرم جروبحث كردم. ساعت 9 شب دعوایمان شدت گرفت، موهایش را گرفتم و او را هول دادم كه سرش با میز آرایش برخورد كرد و زخمی شد‌. چون اعصابم به‌هم‌ریخته بود برای خرید تنباكو و زغال بیرون رفتم و ساعت 11 شب بازگشتم، در را باز نكرد كه دلنگران شده و از آتش‌نشانی كمك خواستم.