كوروش باقری: اعتراضی ندارم!

پس از رد صلاحیت برای شركت در انتخابات وزنه‌برداری

كوروش باقری: اعتراضی ندارم!



سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری در واكنش به تایید نشدن صلاحیتش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هرگز اعتراض نخواهم كرد. كوروش باقری با تاكید بر این‌كه قصد اعتراض به رای كمیسیون تطبیق را ندارد، گفت: نمی‌دانم چرا برای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید صلاحیت نشدم، اما اصلا پیگیری هم نخواهم كرد. شاید این خودخواهی باشد. اول از همه به آن هشت نفری كه برای شركت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند، تبریك می‌گویم، بعد هم نمی‌دانم این كمیسیون تطبیق چه كسانی هستند!
وی ادامه داد: تردید ندارم كسانی كه در كمیسیون تطبیق هستند، حداقل چند نفر آنها به لحاظ مدیریتی اگر بدتر از كوروش باقری نباشند، بهتر هم نیستند.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان در سال 2001 با اشاره به این‌كه با این وضعیت، پرونده حضور در انتخابات پیش روی وزنه‌برداری بسته شده است، گفت: من در وهله اول نمی‌خواستم وارد انتخابات شوم، حالا هم دوست ندارم دلیل جلو آمدنم را بگویم، فقط از اتفاقی كه رخ داد تعجب كردم، این موضوع سر سوزنی برای من ناراحتی به همراه نداشت. حتما دوستان یك چیزهایی در وجود آن هشت نفر دیگر دیده‌اند كه در من ندیده‌اند. بهتر است این چیزها را از كمیسیون تطبیق بپرسید. به این موضوع اعتراضی ندارم.