هم فال و هم تماشا

بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی والیبال

هم فال و هم تماشا

شرایط سخت بود، به‌خصوص دوری از تیمی كه یكی از پازل‌هایش را كامل می‌كرد. اما بالاخره برگشت. مصدومیت از ناحیه پا به‌شدت آزارش می‌داد و كمر دردی كه داشت اجازه نمی‌داد تا فشردگی بازی‌های لیگ و تیم ملی را با هم تجربه كند. به همین دلیل هم بود كه سه سال قبل، قید حضور در تیم ملی را زد. البته شهرام همان موقع هم گفته بود كه این خداحافظی موقتی است و به محض این‌كه كمر درد و پا دردش كمتر شود به تیم ملی برمی‌گردد. اتفاقی كه حالا افتاده است. پس از پایان رقابت‌های لیگ بود كه شهرام تماسی با خوش خبر گرفت و از این گفت كه می‌خواهد به تیم ملی برگردد. انتقال پیام به سرمربی تیم ملی خیلی زود انجام شد و نتیجه‌اش این شد كه محمودی یك‌بار دیگر می‌تواند برای تیم ملی ایران بازی كند. تلاش‌ها برای این‌كه بتوانیم با خود شهرام حرف بزنیم فقط به اینجا رسید كه او گفت: «می‌خواهم برگردم. با انگیزه و قدرت دارم تمام تلاشم را می‌كنم تا بتوانم در خدمت تیم ملی كشورم باشم.»
به همین دلیل با خوش خبر، سرپرست تیم ملی حرف زدیم تا از او درباره این بازگشت سوال كنیم. خوش خبر گفت: «البته هنوز مصدومیت پای شهرام محمودی برطرف نشده است. اما او فردا كه همراه بقیه به اردو می‌آید زیر نظر سیامك افروزی فیزیوتراپ تیم تمریناتش را انجام می‌دهد. اما از حالا واضح است كه شهرام محمودی در لیگ ملت‌ها با تیم نیست تا با تمرین و ریكاوری برای مرحله اول و دوم انتخابی المپیك و جام ملت‌های آسیا آماده
 شود.»
خوش خبر با بیان این‌كه حضور شهرام محمودی را باید به فال نیك گرفت ادامه داد: «برگشت شهرام اتفاق خیلی خوبی است. من خیلی خوشحال شدم. بالاخره او قبلا به‌خاطر شرایط بدنی‌اش مدتی كنار ماند اما حالا که دوباره وضعیتش بهتر شده و برمی‌گردد خبر خوشی است، چرا كه تیم در رقابت‌های حساس امسال به او نیاز دارد.»