«دلدار» بعد از افطار

گزارش جام‌جم از مراحل تولید سریال رمضانی شبکه 2

«دلدار» بعد از افطار

 در همه جای دنیا برادرانی بودند كه فیلمساز بودند و اتفاقا نگاه مشترك آنها در ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی منجر به اتفاقات خوبی
 شده است.
از برادران فیلمساز می‌توان به برادران اسپیریگ، برادران بولتینگ، برادران کوئن، برادران تاویانی، برادران داردن و ... اشاره كرد. البته در ایران هم برادران بسیاری داریم كه به كارگردانی، نویسندگی و تهیه‌كنندگی مشغول هستند، اما هر كدام از آنها به تنهایی فعالیت می‌كنند كه نمونه آن برادران نعمت‌ا... است كه هركدام به تنهایی كار می‌كند و كار مشترك با هم ندارند. از سوی دیگر برادرانی مثل مصطفی و محسن كیایی هم هستند كه آنها با هم كار مشترك داشتند، اما یكی در كسوت كارگردان بوده و دیگری در كسوت فیلمنامه‌نویس یا بازیگر.
برادران الوند هم با یكدیگر فعالیت نمی‌كردند و هر كدام مسیر مشخص خودش را می‌رفت، اما دو برادر هستند كه با هم كارهای مشترك در سینما و تلویزیون انجام می‌دهند كه اتفاقا هم دست روی سوژه‌های خاص می‌گذارند و كارهایشان هم با اقبال مخاطبان رو‌به‌رو شده است. این دو، برادران محمودی هستند كه آخرین فعالیت مشتركشان در تلویزیون سریال تلویزیونی سایبان بود كه با اقبال مخاطبان هم رو‌به‌رو شد و رضایت بینندگان را دربر داشت.
حال نوید و جمشید محمودی، از چندین ماه پیش تصمیم گرفتند مجموعه‌ای برای رمضان امسال شبكه دو با نام دلدار آماده كنند تا این بار با یك قصه عاشقانه، مخاطبان را پای اثرشان بنشاند. آنها در این سریال به مفاهیمی همچون گذشت و صبر تاكید دارند و روایتگر قصه یك دانشجوی نخبه به نام آرش هستند كه زندگی‌اش دستمایه ماجراهای متعددی می‌شود. این نقش محوری را محمدرضا غفاری بازی می‌كند.
علاوه بر غفاری، بازیگرانی همچون الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، كمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی، سجاد دیرمینا و پیمان مقدمی، خیام وقار كاشانی، زهرا اسداللهی، وحید آقاپور، مونا كرمی، علیرضا آرام و ... در این سریال حضور دارند.
ادامه در صفحه6