غفاری و حبیبی خواهر و برادر می‌شوند

غفاری و حبیبی خواهر و برادر می‌شوند


محمدرضا غفاری قبل از این‌كه فعالیتش را در تلویزیون شروع كند در چند فیلم سینمایی همچون رویای خیس، تله روباه و ... نقش‌های كوتاه بازی كرده بود. تا این‌كه در سریال آشپزباشی نقش پسر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا را ایفا كرد. او در سریال قبلی برادران محمودی با نام سایبان هم نقش پسری را به عهده داشت كه ابتدا عاشق دختری از خانواده متوسط می‌شود، اما بر اثر ماجراهایی او را رها می‌كند و به خارج از ایران می‌رود و در نهایت برمی گردد.
او با بازی در این دو سریال تلویزیونی در میان مخاطبان شناخته شده است. حال غفاری در تازه ترین ساخته برادران محمودی در ماه رمضان نقش محوری قصه را به نام آرش بازی می‌كند كه دانشجوی نخبه است. آرش یك عشق قدیمی در دوران دانشگاه دارد به نام رونا كه هرگز درباره این عشق با رونا حرف نزده بود كه این نقش را سوگل خلیق به عهده دارد.
در این سریال مریم بوبانی هم نقش مادر غفاری را بازی می‌كند.
در این مجموعه تلویزیونی الناز حبیبی هم نقش شادی، خواهر آرش را به عهده دارد. حبیبی در سال‌های اخیر در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی همچون سال‌های برف و بنفشه، روزگار قریب، فاصله‌ها، پنج كیلومتر تا بهشت، سی‌امین روز، تا ثریا، دودكش1، دردسرهای عظیم، پرستاران، سارق روح و ... بازی كرده است.  
اکنون حبیبی در سریال دلدار با یك قصه جذاب و عاشقانه میزبان مخاطبان است و نقش همسرش به نام سامان را حسام محمودی بازی می‌كند كه قصه زندگی این دو هم بخش مهمی از سریال دلدار را شكل می‌دهد.
در كنار قصه‌های عاشقانه آرش و رونا و شادی و سامان قصه‌های دیگر هم دیده می‌شود كه تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نیست.