كانال‌های هواداری و خطرساز تعطیل می‌شوند؟

كانال‌های هواداری و خطرساز تعطیل می‌شوند؟


كانال‌های هواداری و فعالیت‌شان در فوتبال ایران تبدیل به یك معضل شده است. این كانال‌ها در فوتبال ایران قدرت‌نمایی می‌كنند. خیلی وقت‌ها آنها هستند كه تعیین می‌كنند باشگاه حتی چه تصمیمی بگیرد! در گذشته باشگاه‌ها و مدیریت‌شان تصمیم‌گیرنده اصلی بودند، ولی همین حالا خیلی از مدیران اعتراف می‌كنند قدرت كانال‌های هواداری به قدری زیاد شده است كه تصمیم‌گیرنده شده‌اند. این كانال‌ها بعضا به عناصری از فوتبال وصل هستند و شاید به همین خاطر بارها فوتبالی‌ها از این گفته‌اند كه بعضی‌ها هزینه می‌كنند تا در فضای مجازی جو علیه‌شان باشد.
سعید فتاحی، رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ برتر كه با این مسائل كم دست و پنجه نرم نكرده، در این باره می‌گوید: «متاسفانه الان كانال‌ها سوار باشگاه هستند، در حالی كه باید برعكس این باشد. مدیران باشگاه‌ها باید قوی‌تر عمل كنند و این مسائل مدیریت شود.»
در همین حال وزارت ورزش هم اقدامات اساسی برای حل این معضل بزرگ فوتبال انجام داده است. این را محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش هم تایید می‌كند. او
در این باره به جام‌جم می‌گوید: «از طریق پلیس فتا در این زمینه اقداماتی داشته‌ایم و این عزیزان قول همكاری نزدیك داده‌اند. ما هم خبر داریم این كانال‌ها واقعا مشكل‌ساز هستند و حتی فضای فوتبال را به تشنج می‌كشند.»
باید دید آیا بعضی از این كانال‌ها كه واقعا در تشنج فضای فوتبال سهم دارند، تعطیل خواهند شد یا نه؟