فركی: به مردم خوزستان دروغ نگویید

فركی: به مردم خوزستان دروغ نگویید

حسین فركی، سرمربی پیكان پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: جا دارد به هواداران فولاد به خاطر صبر و حوصله‌ای كه داشتند و مسؤولانی كه در ساخت ورزشگاه شهدای فولاد نقش داشتند، خسته نباشید بگویم.
فوتبال بازی كردن در چنین فضایی واقعا جذاب است و دوست داشتیم زودتر از اینها در این ورزشگاه بازی كنیم. دوست داشتم در نشست خبری دیروز شركت می‌كردم، چون حرف‌های زیادی برای گفتن داشتم، اما پروازمان به تاخیر افتاد. الان فرصت خوبی است تا حرف‌هایم را بزنم. من باید گله خود را  از مدیران فولاد  اینجا مطرح كنم.
به عنوان كسی كه در فولاد كار كرده و با این تیم قهرمان شده، انتظار داشتم یك تقدیر خشك و خالی از سوی مدیران این باشگاه از من می‌شد.
حداقل با یك شاخه گل به رختكن تیم می‌آمدند. گلایه دیگر من این است كه چرا هواداران را فریب داده و با اسم و اعتبار من بازی كردید؟ هم در ابتدای فصل و هم اواسط آن از سوی باشگاه فولاد با من مذاكره شد. ابتدای فصل از مدیران ارشد كارخانه با من تماس گرفتند و مذاكرات خوبی داشتیم و بعد هم زمانی كه هیات‌مدیره جدید روی كار آمد.
در هر دو مقطع برای آمدن به اهواز اعلام آمادگی كردم اما به مردم گفتید فركی به اهواز و فولاد نمی‌آید در حالی كه بعد از فوت نوه‌ام علاقه‌مند بودم به اهواز بیایم و بار دیگر با مردم خوب اینجا خاطرات را زنده كنم. لطفا به مردم دروغ نگویید و با احساسات آنها بازی نكنید.