فیلم‌های اكران عید فطر مشخص شدند

فیلم‌های اكران عید فطر مشخص شدند


سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به این‌كه اعضای هیات مدیره جدید شورای صنفی نمایش مشخص شده‌اند، اسامی فیلم‌هایی را كه برای اكران عید فطر قرارداد بسته‌اند، اعلام كرد.
غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش به مهر گفت همچنین در جلسه شورای صنفی نمایش در سرگروه آزادی بعد از فیلم «زندانی‌ها» قرارداد فیلم «تولدت مبارك» به كارگردانی سمیه زارعی‌نژاد بسته شد كه این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ در سینماهای كشور اكران می‌شود. همچنین اكران «ما همه با هم هستیم» به كارگردانی كمال تبریزی برای عید فطر ثبت شد.
فرجی تاكید كرد: در سرگروه آستارا بعد از فیلم «متری شش و نیم» به كارگردانی سعید روستایی قرارداد فیلم «خانه‌دیگری» به كارگردانی بهنوش صادقی ثبت شد كه این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اكران می‌شود. همچنین قرارداد «سرخپوست» به كارگردانی نیما جاویدی بعد از خانه دیگری در این گروه سینمایی بسته شده است.
فرجی گفت: در سرگروه استقلال بعد از فیلم «غلامرضا تختی» قرارداد فیلم «وكیل مدافع» به كارگردانی سلما بابایی ثبت شده و این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت اكران و بعد از آن قرارداد فیلم «شبی كه ماه كامل شد» به كارگردانی نرگس آبیار برای اكران عید فطر ثبت شد. همچنین در سرگروه باغ كتاب قرارداد فیلم «سامورایی در برلین» به كارگردانی مهدی نادری بسته شد كه از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت اكران می‌شود.