نكونام در نزدیكی تراكتورسازی!

توافقات اولیه صورت گرفت

نكونام در نزدیكی تراكتورسازی!




در حالی كه شایعات زیادی درباره حضور جواد نكونام در تیم ملی كنار دست مارك ویلموتس شنیده می‌شود، این مربی در آستانه حضور روی نیمكت باشگاه بزرگ تراكتورسازی است.
فدراسیون فوتبال هر چند پیشنهاد اولیه به نكونام داد، اما مذاكرات را قطع كرد تا نكونام به باشگاه‌های لیگ برتری نزدیك شود. در حال حاضر سه باشگاه در تلاش هستند تا این مربی را به خدمت بگیرند، ولی دیروز مشخص شد مقصد احتمالی او باشگاه تراكتورسازی خواهد بود. این باشگاه بعد از جذب چند مربی خارجی و هزینه‌های گزاف، این بار قصد دارد از یك گزینه داخلی استفاده كند. نكونام تجربه خوبی در نساجی به دست آورد و نشان داد علاوه بر این‌كه مدیریت را بلد است، كار با جوان‌ها را هم به‌خوبی می‌داند.
خیلی‌ها همین حالا می‌گویند نتایج نساجی در نیم‌فصل دوم، به‌خاطر عملكرد نكونام در نیم‌فصل اول بود. او با وجود مشكلات زیاد تیمی ساخت كه توانست مقابل خیلی از بزرگان بایستد و به‌سختی شكست بخورد. حالا تراكتورسازی بعد از فصل پرتنش خود می‌خواهد سكان باشگاه را به این مربی بسپارد. گویا جلسات برگزار شده و طرفین به توافق اولیه هم دست پیدا كرده‌اند و شاید به‌زودی قرارداد امضا شود.