جیمز باند، باندپیچی شد

جیمز باند، باندپیچی شد



جراحت دانیل كریگ كار دست سازندگان «باند 25» داد و آنها مجبور شدند برای مدتی كار فیلمبرداری فیلم را متوقف كنند! از قرار معلوم مامور 007 سینما كه باید در آخرین نقش جیمز باندی‌اش ظاهر شود، خود را زخمی كرده است. نزدیكان بازیگر می‌گویند او از ناحیه پا زخمی شده و آن را باندپیچی كرده است. همین موضوع، باعث شده سازندگان جیمز باند 25 باز هم تولید آن را به عقب بیندازند.
با آن كه كار فیلمبرداری قسمت تازه جیمز باند تازه شروع شده است، هنوز معلوم نیست چه زمانی عوامل تولید دوباره سر صحنه فیلمبرداری برمی‌گردند. به گفته عوامل تولید فیلم، كلید فیلمبرداری آن تازه در جامائیكا زده شده بود، كه دانیل كریگ هنگام یك پرش بلند به زمین افتاد و پایش آسیب دید.
ظاهرا شدت جراحت آن‌قدر زیاد بوده كه بلافاصله كریگ را برای مداوا به آمریكا برده‌اند.
حالا بقیه بازیگران و عوامل تولید به انگلستان برمی‌گردند تا صحنه‌هایی از آن را در استودیوی پاین وود فیلمبرداری كنند. با وجود وقفه‌ای كه در كار فیلمبرداری رخ داده، شركت سونی اعلام كرده تغییری در زمان اكران عمومی آن ایجاد نخواهد شد. كری فوكوناگا، كارگردان جیمز باند 25 است و لیا سیدوكس، نائومی هریس، ناتاشا لینچ، رامی مالیك، رالف فاینس،آنا دآرماس و بن ویشاو هم بازی‌های كریگ در آن هستند./ گاردین