زبان تهدید برای ملت ایران  کارساز نیست

زبان تهدید برای ملت ایران کارساز نیست

محمد قمی
نماینده پاکدشت
از زمان پیروزی انقلاب تا کنون آمریکایی‌ها از هر ترفندی برای ابراز دشمنی با ملت ایران و دشمنی با جمهوری اسلامی استفاده کردند اما همه این توطئه‌ها با ایستادگی ملت و نظام به شکست منتهی شد.
آمریکا بعد از خروج از برجام بر میزان تهدیدات خود افزود و تلاش کرد که ایران را به واکنش منفعلانه و تسلیم وادار کند اما جمهوری اسلامی از یک‌سو سیاست گفت‌وگو را ادامه داد و از سوی دیگر با توجه به بی‌عملی اروپا قاطعانه اعلام کرد در صورت ادامه این وضعیت به صورت مرحله‌ای میزان تعهدات خود نسبت به برجام را کاهش
خواهد داد.
از سوی دیگر همزمان تهدید نظامی آمریکا نیز تشدید شد اما موضع قاطعانه رهبر انقلاب،‌ دولت و ارکان نظام و ملت نشان داد ملت ایران را نمی‌توان با تهدید به تسلیم وادار کرد.
آمریکایی‌ها دریافتند با هیاهو نمی‌توانند مردم ایران را بترساند.
از یک‌سو رویکرد آمریکا تحریم اقتصادی است اما پاسخ مردم ایران این است ما فرزند رمضانیم و از سوی دیگر آمریکایی‌ها با زبان تهدید نظامی با ملت ایران سخن می‌گویند اما مردم می‌گویند که ما فرزند محرم و شاگرد مکتب عاشوراییم.
آمریکایی‌ها بدانند که دوران رجزخوانی گذشته است و البته گاهی سعی می‌کنند خود را نرم‌خو نشان دهند و می‌گویند شماره تلفنی داده‌اند و منتظرند تا کسی از ایران با آنها تماس بگیرد.
آنها می‌دانند که انتظاراتشان در حوزه تحریم اقتصادی برآورده نشده و از سویی دیگر جرات و جسارت لازم را برای جنگیدن با ایران ندارند.
در این چند وقت شاهد بودیم که قاطعیت رهبری و ایستادگی ارکان نظام و مقاومت ملت ایران،‌ آمریکایی‌ها را سرجای خود نشانده
است.