حق با شماست

حق با شماست

 #  تكریم_بیماران
سیدبرقی از تهران:
از تمامی پرستاران، پزشكان و تیم جراحی اتاق عمل بیمارستان تندیس تهران بابت زحمات و تكریم بیماران كمال تشكر و قدردانی را دارم.

 #  جریمه_اشتباه
صالحی از تهران:
پیامكی تحت عنوان جریمه خودرو بابت تخطی از خط عابر پیاده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای بنده ارسال شد، این درحالی است كه خودروی بنده در آن مكان اصلا حضور نداشت. تكلیف این جرایم چیست؟

 #  گرانی_كامیون
شمس‌الدین از خرم‌آباد:
قیمت و هزینه نگهداری خودروهای باری و سنگین بسیار گران است و با توجه به گزینه اصلی جابه‌جایی كالاها با این خودروها، رانندگان مجبورند هزینه بیشتری را بابت خدمات‌دهی از مردم دریــــافت
 کنند.

 #  سرقت_خودرو
ذاكری از البرز:
 سرقت خودرو در خیابان گلشهر استان البرز بسیار فراوان شده و سارقان به‌راحتی خودروهای مردم را به سرقت می‌برند. از نیروی انتظامی محترم درخواست اقدامات موثری دارم.

 #  زندگی_صفا
شرفی از تهران:
تا چه زمانی مردم باید برای تهیه مایحتاج اصلی خود در صف‌های طولانی بایستند؟ چرا دولت در ساماندهی بازار عملكرد بهتری از خود نشان نمی‌دهد؟

 #  سهام_عدالت
تازیكی از گرگان:
هنوز سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌ام و مسؤولان مربوط هیچ پاسخی به سهامداران نمی‌دهند. چرا؟

 #  تجمع_وانت‌بار
كشكولی از تهران:
تجمع دستفروشان و وانت‌بارها در كنار پارك افرا در میدان جهاد در ابتدای اتوبان تهران- قم آرامش ساكنان را برهم زده و آنجا به بازار روز تبدیل شده است. از مسؤولان شهرداری منطقه 19 خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنند.

 #  انباشت_زباله
رئیسی از تهران:
انباشت زباله در پای درختان و درختچه‌های شمشاد در خیابان ساقدوش پاسداران جلوه نامناسبی به این منطقه داده است، شهرداری محترم اقدام عاجل نماید.