اتحاد  رمز موفقیت ماست

میلاد عبادی‌پور، ملی پوش والیبال در گفت‌وگو با جام‌جم:

اتحاد رمز موفقیت ماست

میلاد عبادی‌پور یكی از بهترین بازیكن‌ها در لیگ ملت‌ها هم به‌خوبی می‌درخشد و امتیازهای خوبی برای تیم ملی می‌گیرد. همین بهانه كافی بود تا برای دقایقی با عبادی‌پور همكلام شویم.



 ایتالیا، چین و بعد از آن هم آلمان. در كل هفته اول چطور بود؟
ایتالیا كه نیازی به تعریف ندارد و همیشه ایتالیاست. تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند و همیشه هم عملكرد خوبی دارند. ما یك هدف در این تورنمنت داریم این‌كه هیچ حریفی را دست كم نگیریم و این كار را نكردیم. خدا را شكر می‌كنم كه در این سه بازی عملكرد خوبی داشتیم و حالا با روحیه بهتری به ژاپن می‌رویم.
 خیلی‌ها می‌گفتند تیم دوم ایتالیا بود و ...
گفتم ایتالیا همیشه ایتالیاست. اصلا مهم نیست آنها با كدام تركیب و چه بازیكنی وارد میدان می‌شوند مهم این است كه آنها با تجربه هستند و راه بزرگ ماندن را بلدند. مثلا خیلی‌ها می‌گویند زایتسف درتركیب ایتالیا نبود اما شما ببینید كه چطور جای خالی این بازیكن را پر كردند؟تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند و این را نباید فراموش كرد.
 ظاهرا تورنمنت سنگینی پیش‌رو دارید.
فشار زیاد است و مسافت‌ها هم گاهی اذیت می‌كند. ما زمان زیادی را تا رسیدن به چین طی كردیم.چین شرایط خوبی داشت و میزبانی‌شان عالی بود. قطعا در ژاپن هم این شرایط را خواهیم داشت و از این بابت مشكلی وجود ندارد.
 پیش‌بینی شما از این تورنمنت و جایگاه ایران چیست؟
ما تیم خوب و یكدستی داریم و به جرات می‌گویم كه بازیكنانی در حد استانداردهای جهانی داریم.خوبی اش این است كه بچه‌های ما همه برای رسیدن به یك هدف متحد هستند و این یكی از رازهای موفقیت ایران است.
 سایر تیم‌های آسیایی چطور، نظرت درباره آنها چیست؟
همیشه تیم‌های آسیایی خوب بوده و عملكرد خوبی هم داشته‌اند تیم‌هایی مثل كره،ژاپن و چین خیلی دوست دارند مقابل ما پیروز باشند و بیشترین تلاش‌شان را می‌كنند، اما ما هم ایران هستیم و دوست داریم در همه بازی‌ها پیروز باشیم.
 میلاد چند روز از اهانت كوبیاك گذشته است و ...
من چند روز پیش واكنش خودم را به این ماجرا نشان دادم.همان موقع گفتم كه ما مردم بزرگ و با فرهنگ، تاریخ بزرگی داریم و چیزی كه ما از اجدادمان یاد گرفتیم احترام و مهمان‌نوازی است كه ما هم احترام گذاشتن و مهمان‌نوازی را به فرزندان آینده كشورمان یاد خواهیم داد. مردان بزرگ نیازی به تعریف از كشورشان ندارند به‌خاطر این‌كه تاریخ همه چیز را نشان می‌دهد. این واكنش من به حرف‌های بازیكن لهستان بود.