این تیم صعود می‌كند

زندگی شیرین والیبال با پیروزی بر آرژانتین

این تیم صعود می‌كند

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با برتری 3 بر یك به سود شاگردان كولاكوویچ خاتمه پیدا كرد.
این بازی در سالن موسا شینو پلازا در نزدیكی توكیو برگزار شد و ایران با برتری 3 بر یك (25 -19، 20 -25، 25-22 و 34- 32) صاحب سه امتیاز ارزشمند این بازی شد. ایگور كولاكوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده كرد. ست اول بدون مشكل برای ما به پایان رسید؛ اما در ست دوم اشتباهات فردی بازیكنان ما به كمك حریف آمد تا این ست را تقدیم آرژانتین كنیم. این اشتباهات در ست سوم هم ادامه داشت؛ اما با تلاش فراوان بازیكنان ما، این ست سرانجام به سود ایران به پایان رسید. بازیكنان ما به دلیل روحیه‌ای كه از موفقیت در ست‌های اول و سوم به دست آورده بودند، در ست چهارم عملكرد بهتری داشتند و با برتری در این ست، این بازی و سه امتیاز آن را به نام خود كردند تا امیدهای صعود به مرحله نهایی بازی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری شود. تیم ایران كه در بازی اول از هفته دوم مقابل برزیل به راحتی می‌توانست با نتیجه 3 بر یك پیروز شود؛ اما متاسفانه 3 بر 2 شكست خورد كه این امر به بی‌تجربگی بازیكنان ما ارتباطی نداشت چون همه بازیكنان ما میدان دیده و باتجربه هستند. آن بازی را باختیم و اگر در بازی دیروز هم بازیكنان دیر به خود می‌آمدند، بازی مقابل آرژانتین را هم به حریف داده بودیم كه خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و ماجرای تلخ بازی با برزیل تكرار نشد.
امیر غفور با كسب 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیكن ایران و این بازی شد. برونو لیما از آرژانتین هم 18 امتیاز برای آرژانتین به دست آورد و بهترین بازیكن آلبی‌سلسته بود.
جیانگ لیو از چین و اوگنی ماكشانوف از روسیه داوران این دیدار بودند.
آخرین بازی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 ساعت 14 و 10 دقیقه امروز مقابل ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان والیبال ایران بلافاصله بعد از این بازی به ایران برمی‌گردند تا برای هفته‌های سوم و چهارم آماده شوند. هفته سوم در ارومیه و هفته چهارم در اردبیل برگزار می‌شود. در هفته سوم به ترتیب مقابل كانادا، لهستان و روسیه بازی خواهیم كرد. در هفته چهارم هم مقابل پرتغال، استرالیا و فرانسه قرار خواهیم گرفت.