«ماه بهشت» بهترین برنامه شبکه قرآن

«ماه بهشت» بهترین برنامه شبکه قرآن


مخاطبان شبكه قرآن و معارف سیما با شركت در نظرسنجی پایگاه اطلاع‌رسانی این شبكه، بهترین برنامه ماه مبارك رمضان را انتخاب كردند.
به گزارش روابط‌عمومی شبكه قرآن و معارف سیما، با پایان نظرسنجی انتخاب بهترین برنامه شبكه قرآن و معارف سیما در ماه مبارك رمضان كه در طول این ماه از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی این شبكه برگزار شد، 18 هزار و 562 مخاطب به برنامه‌های مورد علاقه خود رای دادند.
بر این اساس، ویژه‌برنامه لحظات افطار این شبكه با عنوان «ماه بهشت» با كسب 6946 رای و با اختصاص 38 درصد كل آرا به عنوان بهترین برنامه از سوی مخاطبان انتخاب و «عطر رمضان» با كسب 6142 رای و اختصاص 33 درصد كل آرا و سریال حضرت یوسف با كسب 3041 رای و اختصاص 16 درصد كل آرا به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین ویژه‌برنامه سحرگاهی «خلوت انس» با كسب 1135 رای و اختصاص 6 درصد كل آرا، «ترتیل‌خوانی‌ها» با كسب 419 و اختصاص 2درصد كل آرا و نیز برنامه‌های «سخنرانی‌ها» با كسب 330 رای و اختصاص 2 درصد كل آرا، «یاد خدا» با كسب 305 رای و اختصاص 2 درصد كل آرا و «پرسمان» با كسب 244 رای و اختصاص یک درصد كل آرا در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.
یادآور می‌شود، این نظرسنجی از اول ماه مبارك رمضان تا عید سعید فطر توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شبكه قرآن و معارف سیما برگزار شد و كاربران برنامه‌های مورد علاقه خود را در این ماه انتخاب كردند.