برانكو امروز پول می‌گیرد، بیرانوند جایی نمی‌رود

آخرین جزئیات درباره خبرهای داغ در پرسپولیس پس از نامه فسخ پروفسور

برانكو امروز پول می‌گیرد، بیرانوند جایی نمی‌رود

 بعد از توضیحاتی كه احمد سعادتمند در برنامه سلام صبح‌بخیر روز شنبه شبكه سه درباره استقلال و اتفاقاتش داد، روز گذشته هم مهدی محمد‌نبی، نایب‌رئیس هیات مدیره پرسپولیس در همین برنامه به تشریح آخرین شرایط قرمزها پرداخت.
 امیدواریم برانكو متعهد باشد
اگر برانكو با پرسپولیس تسویه حساب نكند از جمع قرمزها جدا می‌شود. این خبری است كه چند روزی است در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد. نبی در این باره می‌گوید: روز شنبه با برانكو صحبت كردیم. امروز مطالباتش را می‌دهیم. او یك‌سال با ما قرارداد دارد و باید به تعهداتی كه داده عمل كند. ما حتی 20درصد از قرارداد فصل بعد برانكو را هم می‌دهیم.  این نگرانی برای مسؤولان پرسپولیس وجود دارد كه برانكو پول بگیرد و نیاید؟ نبی جواب می‌دهد: او باید تعهداتش را انجام دهد و به همین دلیل پرداختن به این مسائل اصلا خوب نیست.
 تكذیب یك شایعه
برانكو گویا در محفلی دوستانه فاش كرده بود بعضی‌ها در سطح مدیریت می‌خواهند در كار او دخالت كنند. عضو هیات‌مدیره قرمزها، اما می‌گوید اصلا بنایی به دخالت وجود ندارد: بله، باشگاه همیشه بهترین شرایط را برای او فراهم كرد.
 برانكو روی بیرانوند حساس است
این روزها شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس شنیده می‌شود. نبی اما با حرف‌های خود تلویحا اعلام می‌كند برانكو با جدایی او مخالفت كرده است: بیرانوند از مهره‌های كلیدی باشگاه است و برانكو روی او مثل سایر بازیكنان خیلی حساس است. با بیرانوند فعلا جلسه‌ای نداشتیم، اما او پیشنهاداتی دارد. آقای برانكو با حضور بازیكنان در خارج از كشور شاید مشكلی نداشته باشد، اما برخی پست‌ها را باید حفظ كرد. درباره بیرانوند باید با برانكو حرف بزنیم.




برانکو؛پَر!
در آخرین ساعات روز گذشته و زمانی که خبر رسید نامه فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس به باشگاه رسیده خیلی از مسؤولان این باشگاه سعی کردند تا این خبر را تکذیب کنند،که کردند.این در حالی است که ساعتی بعد خبرگزاری تسنیم خبر از توافق قطعی برانکو با الاهلی داد و در این باره نوشت:«توافق بین‌طرفین بر سر تمامی جزئیات انجام شده و این مربی به اتفاق دستیارانش به زودی کار خود را در باشگاه الاهلی عربستان  آغاز  می‌کند.» در ادامه این مطلب آمده است:«برانکو به این  دلیل عربستان را انتخاب کرده که نمی‌تواند با تیم‌های این کشور در لیگ قهرمانان به تهران آمده و به نوعی مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد! ازاین‌رو او شانس رابرای خودحفظ کرده که مجددا روی نیمکت پرسپولیس بنشیند! دستیاران برانکو نیز   دیروز  باخبر شدندکه  قطع همکاری این مربی با پرسپولیس قطعی شده است. »


کوتاه از زبان نبی
نبی در گفت‌وگوی دیروز، حرف‌های مهم دیگری هم زد كه آنها را به طور خلاصه می‌خوانید.
ارقام دریافتی بازیكنان پرسپولیس باید سه برابر دیگر باشگاه‌ها باشد.
بیرانوند پرسپولیس را مثل خانواده‌اش می‌داند و فكر نمی‌كنم این ارقام او را قلقلك دهد.
صحبتی با حسینی، گلر استقلال برای حضور در پرسپولیس نداشتیم.
علیپور پیشنهادهایی از بلژیك و اسپانیا دارد. ما مشكلی بابت جدایی او نداریم، اما خودش هنوز روی این موضوع به جمع‌بندی نرسیده است.
بعید است بودیمیر شكایت كند. رسن هم اهل شكایت نیست.
طارمی در فهرست ما برای فصل جدید است.
اصلا وزیر ورزش تا حالا كوچك‌ترین دخالتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته است.