قول

قول


فارس گزارش داده است:
 تصویربرداری سریال رمضانی «نون خ» بعد از پایان نگارش و انتخاب بازیگران آغاز می‌شود.
فصل اول این سریال به كارگردانی سعید آقاخانی و تهیه كنندگی مهدی فرجی نوروز امسال از شبكه یك سیما پخش شد و در شرایطی كه بنا بود فصل دوم آن نیز در نوروز روی آنتن رود، اما به دلیل جایگزینی «پایتخت۶»، پخش نون خ به ماه رمضان آینده موكول شد.
براساس تغییر زمان پخش این سریال، فضای رمضانی نیز بر سریال حاكم می‌شود و قرار است سریال در فضای روزهای ماه رمضان روایت شود.
از آنجا كه معمولا سریال‌های كمدی برای مناسبت نوروز در نظر گرفته می‌شوند، این سریال نیز درونمایه كمدی داشت و بار اصلی كمدی نیز بر دوش سعید آقاخانی، بازیگر نقش نور‌الدین خانزاده بود. در فصل دوم نون خ نیز كمدی حرف اول را می‌زند.
سعید آقاخانی در فصل دوم نون خ نقش اصلی را ایفا خواهد كرد، اما احتمال دارد تا چند شخصيت فرعی در كنار نوری قرار بگیرند و به نوعی نقش مكمل او را در این سریال به عهده داشته باشند.
نویسنده این سریال این روزها مشغول طراحی و نگارش فصل دوم این سریال رمضانی است و قرار است تا 25 قسمت از این سریال برای رمضان سال آینده تولید و از شبكه یك سیما پخش شود.
بنابر اعلام تهیه‌كننده در فصل اول نون خ به دلیل سرمای شدید هوا جذابیت‌های بصری شهر كردستان در قصه سریال جایی نداشت، اما در فصل دوم با توجه به فصل پیش رو گروه تولید می‌تواند در این منطقه بكر و زیبا تصاویری را مقابل دوربین برده و از مناطق چشم نواز این شهر تصاویری را ثبت كند.