می‌خواهم افتخاری دیگر برای ایران كسب كنم

الهه منصوریان بانوی لژیونر ووشوی ایران

می‌خواهم افتخاری دیگر برای ایران كسب كنم

الهه منصوریان، بانوی لژیونر ووشوی ایران است كه در لیگ چین مشت می‌زند. او حسابی در این لیگ جا افتاده و آن‌قدر خوب مسابقه داده كه به قول خودش: «خیلی‌ها انگشت به دهان مانده‌اند. » او كه هدفش رسیدن به طلای جهانی است برای رسیدن به این مدال سخت تلاش می‌كند و اصلا برایش فرقی ندارد حریفش چه كسی و از كدام كشور است.
اوضاع حسابی خوب است این طور نیست؟
خدا را شكر كه همه شرایط خوب است. من برای خودم هدف دارم و برای رسیدن به این هدفم دست از تلاش برنمی‌دارم. برایم فرقی نمی‌كند حریف چه كسی است و از كدام كشور. مهم این است برای هدفم مشت می‌زنم و محكم مشت می‌زنم.
هدفت طلای جهانی و...
حضور در تمرینات تیم ملی، موفقیت در انتخابی، پوشیدن پیراهن تیم ملی و سپس مسابقات قهرمانی جهان.می‌خواهم افتخار دیگری برای ووشوی ایران كسب كنم.
البته قبول داری كار سختی داری.
همه كارها سخت هستند و كار آسانی وجود ندارد. به‌خصوص در سبك وزن كه من در آن مشت می‌زنم. مدعی در وزن ۵۲ ـ كیلوگرم زیاد است و همین كار را سخت می‌كند. در هر صورت آن‌قدر تلاش می‌كنم تا مشكلی برای رویارویی با این رقبا نداشته باشم.
پس بگوییم طلا را برایت كنار بگذارند دیگر.
طلا را خودم می‌گیرم(با خنده).من تصمیم دارم جدا از تمرینات گروهی، اختصاصی هم تمرین كنم تا بیشتر آماده شوم. برای رسیدن به مدال طلا باید سخت تلاش كنم.