خطیبی: ماشین‌سازی آبروی فوتبال تبریز است

خطیبی: ماشین‌سازی آبروی فوتبال تبریز است

رسول خطیبی، سرمربی جوان ماشین‌سازی تبریز برای فصل نوزدهم، نقشه‌های زیادی در سرش دارد. خطیبی جزو اولین چهره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید كه رفاقت خود را با زنوزی آغاز كرد. 
در فصل نهم، گسترش فولاد تبریز در لیگ یك حضور داشت كه خطیبی به لیگ یك رفت تا به خاطر زنوزی، فوتبالش را آنجا دنبال كند. حتی این تیم به فینال جام حذفی همان فصل هم رسید ولی مغلوب 
پرسپولیس شد. 
رفاقت این دو، حالا به سرمربیگری رسول در ماشین‌سازی منجر شده است. رسول در این مورد گفت: «ماشین‌سازی، قدیمی‌ترین تیم تبریز است كه اكثر فوتبالیست‌های بزرگ استان ما از این تیم پا گرفتند و به تیم ملی یا باشگاه‌های دیگر رسیدند. 
برای سال‌ها، ماشین‌سازی مورد كم لطفی قرار گرفت ولی حالا شرایط فرق كرده و باشگاه شرایط خوبی دارد.» خطیبی اضافه كرد: خودم را فرزند تبریز و مدیون فوتبال شهرم می‌دانم و برای كمك به ماشین‌سازی پا پیش گذاشته‌ام. فصل قبل، به‌رغم شرایطی كه وجود داشت، بازیكنان نتایج قابل قبولی كسب كردند و حالا ما با حفظ اسكلت اصلی تیم می‌خواهیم در فصل آینده برای درخشش بیشتر تلاش كنیم. 
ماشین‌سازی آبروی فوتبال تبریز است. او در نهایت گفت: در این شرایط از همه هواداران فوتبال می‌خواهم هوای تیم ماشین‌سازی را داشته باشند و به ما در جهت اهدافی كه داریم كمك كنند. من هم قول می‌دهم یك تیم خوب، جوان، باتجربه و قدرتمند را بسازم تا هواداران از تماشای بازی‌هایش كیف كنند. این مهم ترین تمركز من برای شروع فصل نوزدهم است. اگر ماشین‌سازی حمایت شود، فوتبال تبریز و بچه‌های بومی این شهر بیشتر از این رشته استقبال خواهند كرد.