آغاز پخش «حكایت‌های كمال» از نیمه تیرماه

آغاز پخش «حكایت‌های كمال» از نیمه تیرماه

محسن شایانفر تهیه‌كننده سریال «حكایت‌های كمال» در گفت‌وگو با فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: طبق آخرین اعلامی كه به ما شده قرار است از ۱۴ تیر این سریال از شبكه دوی سیما پخش شود.
وی با اشاره به تولید فاز دوم این سریال نیز بیان كرد: طراحی ۶۰ قسمت فصل دوم این سریال نیز انجام شده و به محض پایان پخش فصل اول، تصویربرداری فصل دوم در مهرماه آغاز خواهد شد. این تهیه‌كننده درباره تغییر بازیگران در فصل 2 حكایت‌های كمال نیز گفت: حدود ۲۵ درصد بازیگران جدید در فصل دوم به ما ملحق می‌شوند. اما بازیگران اصلی مثل محمدرضا شیرخانلو و سایر بازیگران نوجوانمان تغییر نمی‌كنند و با گذشت زمان آنها هم بزرگ‌تر می‌شوند.
شایانفر با بیان گلایه‌ای نسبت به عدم مهیا شدن شرایط تولید فیلم سینمایی خود عنوان كرد: مدتی پیش قرار بود فیلم سینمایی «نیوجرسی» را بسازم اما اخیرا شنیدم گروهی بنا دارند همین نام و همان مضمونی كه ما می‌خواستیم بسازیم را در قالب سریال تلویزیونی بسازند كه اصلا كار درستی نیست و طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان قرار است بزودی وارد مرحله تولید شویم.
حكایت‌ كمال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میركیانی محسوب می‌شود كه قهرمان داستان یك نوجوان به نام كمال است. این سریال در مركز سیما فیلم تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.
محمود پاك‌نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، محمدرضا شیرخانلو، كاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیك رفته‌اند.  سریال ۱۵۰ قسمتی حكایت‌های كمال به تهیه‌كنندگی محسن شایانفر و كارگردانی قدرت‌ا... صلح میرزایی برای شبكه دوی سیما تولید شده است.