سریال «سلام آقای مدیر» در پایان راه

سریال «سلام آقای مدیر» در پایان راه

علیرضا توانا، كارگردان سریال «سلام آقای مدیر» درباره این مجموعه كه برای شبكه دو آماده می‌شود به مهر بیان كرد: تصویربرداری سلام آقای مدیر اسفند سال گذشته به پایان رسید و ما حدود شش ماه درگیر تولید این مجموعه بودیم.
وی ادامه داد: همزمان با تولید، تدوین كار نیز انجام می‌شد و این روزها هم مشغول صداگذاری و تدوین نهایی كار هستیم.
توانا درباره پخش این مجموعه نیز اظهار كرد: سریال سلام آقای مدیر مجموعه‌ای است كه به دانش آموزان و خانواده‌های آنها می‌پردازد، بنابراین می‌تواند مهر ماه پخش شود.
وی درباره ویژگی‌های این مجموعه و جذابیت آن برای قشر نوجوان عنوان كرد: از ویژگی‌های این سریال این است كه شش روز اول كاری یك مدیر مدرسه را طی ۳۰ قسمت می‌بینیم و در هر قسمت آنقدر اتفاقات مهیج و جذاب رخ می‌دهد كه سریال را به اثری پرحادثه تبدیل كرده است.
كارگردان سلام آقای مدیر پرداختن به معضل مواد مخدر در دبیرستان‌ها را یكی از محورهای قصه عنوان كرد و گفت: نوجوان اهل ریسك‌پذیری و هیجان است و نمی‌داند جزئی‌ترین مسائل چه حجم فاجعه‌آمیزی از عواقب را برایش رقم می‌زند.
وی در پایان به حضور بازیگران مختلف در این سریال اشاره و اظهار كرد: روزبه حصاری نقش اول این سریال یعنی امیرعلی صدرا را بازی می‌كند كه مدیر یك مدرسه است و بازیگران متعددی در كنار او به ایفای نقش می‌پردازند.
كاظم بلوچی، داریوش فرهنگ، ایوب آقاخانی و فریبا جدیكار از دیگر بازیگران این سریال هستند كه برای شبكه دو ساخته می‌شود.