دوست دارم برگردم

پرسپولیس باب مذاكره با وحید امیری را باز كرد

دوست دارم برگردم

 وحید امیری، وینگر چپ تیم ملی در تلاش است تا از باشگاه ترابزون اسپور تركیه جدا شود. تابستان گذشته بود كه او از پرسپولیس جدا شد و برای پیشرفت به این باشگاه ملحق گردید. راه پیشرفت امیری اما در تركیه بسته بود. او یك فصل پرفراز و نشیب را در این كشور داشت و هرگز نتوانست به اندازه ای كه در لیگ برتر ایران درخشش داشت، در تركیه هم بدرخشد. امیری چند بار مصدوم شد. معمولا هم به عنوان بازیكن ذخیره به میدان می رفت. امیری خیلی زود به این نتیجه رسید كه تركیه مدینه فاضله نبوده و باید دوباره به ایران بازگردد.
حالا هرچند باشگاه پرسپولیس وینگر چپ معروفی به نام مهدی ترابی را در اختیار دارد ولی در تلاش است تا وحید امیری را هم بازگرداند. این بازیكن به مسؤولان پرسپولیس گفته: «دوست دارم برگردم و دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن كنم. ولی باشگاه ترابزون كمی برای رضایتنامه‌ام سختگیری كرده است.»
ترك‌ها كه فهمیده‌اند هم امیری و هم پرسپولیس دوست دارند دوباره همكاری كنند به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند از این انتقال پول خوبی به جیب بزنند. به همین خاطر رقم پیشنهادی خود را برای دریافت رضایتنامه بالا بردند. هرچند مطمئن هستند كه اگر وحید بماند فصل آینده به او بازی زیاد نخواهد رسید.
امیری این روزها در لرستان به سر می برد و مشغول استراحت است. در همین حال مذاكراتی با باشگاه پرسپولیس داشته اما مدیران این باشگاه بیشتر با وكیل امیری رودررو شده‌اند. در روزهای اخیر وكیل این بازیكن با پرسپولیسی‌ها مذاكراتی داشته و قرار شده در تركیه این مذاكرات را با باشگاه ترابزون اسپور ادامه دهد. پرسپولیس گفته او در این مذاكرات رقم نهایی برای آزادسازی وحید را بگیرد و به آنها بگوید در صورتی كه توانستند منابع مورد نیاز را تامین كنند این بازیكن را به خدمت بگیرند. در همین حال باشگاه تراكتورسازی هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیكن شده است. باشگاه سپاهان هم علاقه‌مند است این بازیكن را به خدمت بگیرد. تراكتور با تركیه‌ای‌ها رابطه خوبی دارد و دنیزلی نام این بازیكن را در فهرست خود قرار داده است. او به مسؤولان تراكتور گفته این بازیكن را هرطور شده جذب كنند ولی امیری خودش بیشتر تمایل دارد پیراهن پرسپولیس را به تن كند. به هر حال او بین هواداران این باشگاه محبوبیت فراوانی دارد و خودش می داند بازی در این تیم با تراكتور برایش بسیار متفاوت خواهد بود. با این وجود درخواست مالی ترك‌ها شاید برای پرسپولیسی‌ها بازی را پیچیده كند. در عین حال تراكتورسازی باشگاهی است كه حاضر است هر رقمی را به آن باشگاه بپردازد تا بتواند وحید را به خدمت بگیرد. بعضی‌ها اعتقاد دارند با توجه به وضع خوب مالی تراكتور احتمال رفتن وحید به تبریز بیشتر از تهران خواهد بود.
در روزهای آینده این بحث ادامه پیدا می كند و بعد از صحبت های نهایی وكیل امیری با باشگاه ترابزون تكلیف تا حدود زیادی مشخص می شود. پرسپولیسی‌ها با توجه به حضور ترابی شاید آنقدر كه باید خود را برای جذب وحید به مخمصه نیندازند. شاید هم علاقه دو طرف به همكاری مشكلات را كنار بزند و او قرمزپوش شود. باید دید در یك هفته آینده چه اتفاقی رخ می دهد. وقتی دیروز از یكی از مدیران پرسپولیس هم دراین‌باره سوال كردیم پاسخ داد: «صحبت هایی با امیری و مدیر برنامه هایش داشته ایم ولی همه چیز منوط به نظر باشگاه ترابزون است. وحید دوست دارد برگردد و این را به ما گفته است. باید ببینیم شرایط چطور
خواهد بود.»