قائمیان و ثریا قاسمی به «بچه مهندس» پیوستند

قائمیان و ثریا قاسمی به «بچه مهندس» پیوستند


سعید سعدی، تهیه‌كننده سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به زمان كلید خوردن این سریال عنوان كرد: پیش‌تولید این سریال رو به پایان است و احتمالا هفته آینده «بچه مهندس» را كلید می‌زنیم.
وی با اشاره به انتخاب بازیگران جدید برای سریال بیان كرد: فرهاد قائمیان و ثریا قاسمی از بازیگران جدیدی هستند كه حضورشان برای ایفای نقش در این سریال قطعی شده است.
این تهیه‌كننده درباره متن فیلمنامه قصل جدید سریال بچه مهندس نیز توضیح داد: فیلمنامه این سریال در حال نگارش است و همزمان بازنویسی هم می‌شود و در نهایت حدود ۳۵ قسمت خواهد شد.
محل فیلمبرداری سریال بچه مهندس پرورشگاه (خانه خورشید) است كه در بوستان ولایت قرار دارد و شهرك دفاع مقدس و خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ از دیگر محل‌های فیلمبرداری این سریال است.
داستان سریال بچه مهندس به كارگردانی علی غفاری و تهیه‌كنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه مرحله كودكی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود كه پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند كه هم در مرحله یك و هم در مرحله 2 حضور دارند كه در كنار آنها بازیگران دیگری هم به كار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نكیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌ا... گلسفیدی و سیامك اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌كند.