خودكشی پس از کشتن همسر و دختر با تبر

دختر جوان 3 روز قبل از عروسی‌اش كشته شد

خودكشی پس از کشتن همسر و دختر با تبر

مرد خشمگین پس از قتل همسر و دخترش با تبر، خود را حلق‌آویز كرد. دختر 23ساله در حالی به قتل رسید كه قرار بود جشن عروسی‌اش برگزار شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 2 بعدازظهر جمعه پسر نوجوانی در حالی كه صدایش می‌لرزید با پلیس 110 تماس گرفت و از جنایتی هولناك در محله مرتضی‌گرد تهران خبر داد‌. پس از این تماس موضوع به ماموران كلانتری شهید مصطفی خمینی گزارش شد و تیمی از ماموران برای بررسی ماجرا در محل اعلام شده حاضر شدند.  قتل در خانه‌ای یك طبقه رخ داده بود. ماموران پس از ورود به خانه با پیكر غرق در خون زن 42 ساله‌ای در حمام رو‌به‌رو شدند. ضربه‌ای با جسم تیز به گردنش اصابت كرده بود و بر اثر شدت خونریزی جان باخته بود. در كنار جسد یك تبر خونین قرار داشت كه نشان می‌داد زن جوان با ضربه آن به قتل رسیده است. در داخل خانه نیز جسد حلق‌آویز مرد 57 ساله‌ای قرار داشت كه با تكه پارچه‌ای خود را از سقف حلق آویز كرده بود. آثار خون روی لباس این مرد دیده می‌شد كه این موضوع احتمال قتل توسط او را مطرح می‌كرد. تحقیقات اولیه هم مشخص كرد دختر 23 ساله خانواده نیز با ضربه تبر از ناحیه كمر مجروح شده و قبل از حضور ماموران، به بیمارستان منتقل شده بود.
ماموران سپس به تحقیق از پسر 22ساله خانواده كه موضوع را به پلیس خبر‌داده بود، پرداختند كه او در تشریح ماجرا گفت: ما تبعه افغانستان هستیم. مدتی قبل به این خانه آمدیم. پدرم مشكل اعصاب و روان داشت و وقتی عصبانی می‌شد به ما حمله می‌كرد. او چند بار در جریان دعواهایش مادرم را به مرگ تهدید كرده بود. یكشنبه آینده عروسی خواهرم بود و كارت‌های عروسی را پخش كرده بودیم‌. در زیر‌زمین خانه كارگاه مبل‌سازی داشتم و امروز در آنجا مشغول كار بودم كه خواهر پنج ساله‌ام هراسان به كارگاه آمد و از درگیری پدر و مادرم خبر داد. به طبقه اول آمدم كه با جسد حلق‌آویز پدرم رو‌به‌رو شدم. پیكر بی‌جان مادرم غرق در خون در حمام افتاده بود. پیكر نیمه‌جان خواهرم هم در گوشه حمام بود. او به‌سختی نفس می‌كشید. برای نجات او با اورژانس تماس گرفتم و بعد ماجرا را به پلیس خبر دادم.
در ادامه ماموران به تحقیق از پسر 12 ساله خانواده كه شاهد درگیری مرگبار بود، پرداختند كه او گفت: پدر با تبر مادرم را تهدید كرد. در آن لحظه خواهرم در حمام بود. مادرم از ترس به داخل حمام رفت كه پدرم به زور در را باز كرد و در حمام مادر و خواهرم را هدف ضربه‌های تبر قرار داد.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت كه حوالی ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه بیمارستان اعلام كرد دختر 23 ساله نیز به دلیل ضربات وارد شده به كمر، كتف و شانه جان خود را از دست داده است.
سرگرد رضا اسلام‌نژاد، رئیس كلانتری شهید مصطفی خمینی در این باره گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با یكدیگر زندگی مشترك داشتند و این خانواده هفت عضو دارد. اجساد با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.




انگیزه قتل چه بود؟
با گذشت 24 ساعت از این جنایت و تحقیقات از فرزندان و بستگان این زوج، انگیزه مرد خشمگین از قتل فاش شد. بررسی ماموران كلانتری مصطفی خمینی نشان داد، این زوج پنج فرزند داشتند كه سه فرزندشان دختر و دو فرزند دیگرشان پسر بودند. پدر خانواده بنا بود و از یك‌سال قبل به بیماری اسكیزوفرنی مبتلا شده بود و با تصور این‌كه همسرش به او خیانت می‌كند با او و اعضای خانواده‌اش درگیری داشت. حتی چند ماه قبل، پس از درگیری با همسرش فلاسك آب‌جوش را به سمت او پرت كرد كه پسر بزرگ خانواده سد مادرش شد و با ریختن آب‌جوش روی بدنش دچار سوختگی شدید شد. دختر خانواده نیز مدتی قبل با یكی از هم‌ولایتی‌های خود كه نجار بود نامزد كرده و با كار كردن در یك مغازه خیاطی كمك خرج خانواده‌اش بود. از یك هفته قبل، مردی شب‌ها در كوچه محل زندگی این خانواده پارك می‌كرد و راننده در خودرویش می‌خوابید. مرد شكاك با دیدن این صحنه تصور می‌كرد زمانی كه در خانه حضور نداشته، راننده پراید به خانه‌اش می‌آید و با همسرش ارتباط دارد. ظهر روز جمعه هم به خاطر حضور راننده پراید در كوچه‌شان با همسر و دخترش درگیر شده و آنها را به قتل رسانده بود.