نه به سقط  جنین عمدی

نه به سقط جنین عمدی


بله بله درست شنیدید! نه به «سقط جنین عمدی»! یه وقت فكر نكنید صفحه را اشتباه گرفته‌اید. صفحه را هم اشتباه نگرفته‌اید. قضیه از این قرار است كه همكاران ما در نشر جام‌جم تصمیم گرفته‌اند یك مسابقه داستان كوتاه برگزار كنند. عنوان این مسابقه داستان كوتاه هم هست «می‌خواهم بمانم». این موضوع با محوریت «نه به سقط عمدی جنین» قرار است برگزار شود.
آن طور كه روابط عمومی نشر جام‌جم به ما خبر داده، این نشر با اعلام فراخوان مسابقه داستان كوتاه «می‌خواهم بمانم» با موضوع نه به سقط عمدی جنین، از همه صاحبان قلم و تفكر دعوت به شركت در این مسابقه كرده است.
این مسابقه داستان‌نویسی كه دبیر علمی آن وجیهه سامانی است در محورهای سقط جنین و دیدگاه منفی جامعه نسبت به تعدد كودكان در خانواده، سقط‌جنین و مشكلات اقتصادی و معیشتی خانواده، سقط جنین و مشغله‌های تحصیلی و اجتماعی والدین، سقط جنین و عدم تقید مذهبی والدین، سقط جنین و عدم آمادگی روحی و روانی والدین برای پذیرش مسؤولیت فرزندپروری، سقط جنین و تاثیرات منفی آن از نظر روحی، جسمی و معنوی بر والدین برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان و فرهیختگان می‌توانند تا پایان مهر۹۸، آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال كنند.
بنابر این گزارش، آثار ارسالی باید در قالب داستان كوتاه و حداكثر 5000واژه باشند؛ و آثاری به مسابقه راه پیدا می‌كنند كه قبلا انتشار نیافته یا در دیگر مسابقات ارائه نشده باشند. اما ارسال آثار متعدد برای یك نفر بلامانع است.
تألیف و ارسال آثار در مسابقه داستان كوتاه می‌خواهم بمانم برای همه گروه‌های سنی، نویسندگان و صاحبان قلم آزاد است. همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی نشر جام‌جم، جوایز این مسابقه داستان كوتاه، كه داوران آن به زودی اعلام خواهند شد، برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 100، 70 و 50 میلیون ریال خواهد بود.
علاقه‌مندان به شركت در این مسابقه می‌توانند آثار تایپ‌شده خود را تا پایان مهرماه، در قسمت فرم ارسال اثر در سایت نشر جام‌جم به آدرس www.jjp.ir یا از طریق پست به آدرس دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان عاطفی غربی، پلاك 73 نشر جام‌جم، كد پستی 1967954493 ارسال كنند.