یك شوخی و داستان دنباله‌دار عذرخواهی مجریان

یك شوخی و داستان دنباله‌دار عذرخواهی مجریان

داستان شوخی كردن و مزه‌پرانی‌های مجریان مختلف و البته حساسیت‌هایی كه نسبت به حرف‌های آنها در برنامه‌ها وجود دارد، تمام‌شدنی نیست و هر از گاهی فیلمی از یك چهره كه در حال عذرخواهی از گروهی است كه آنها را با حرف‌هایش رنجانده، منتشر می‌شود.
به گزارش جام‌جم، این بار قرعه این ماجرا به نام برنامه «سلام صبح بخیر» و حسین كلهر، مجری آن افتاد، می‌پرسید چرا؟ مختصر و مفید بگوییم داستان از جایی شروع شد كه لوگوی باشگاه استقلال تهران توسط یكی از طلبكاران و در راستای درخواست اجرای احكام، ‌توسط مجتمع قضایی عدالت توقیف شد. سلام صبح بخیر هم در بخش اخبارش این موضوع را اعلام كرد و از هزینه‌ای گفت كه در صورت عدم پرداخت آن لوگو به مزایده گذاشته می‌شود و بعد هم این تیم باید به فكر نشان تازه‌ای باشند.
كلهر با شنیدن این خبر گفت كه می‌داند حرفی كه می‌زند باعث ناسزا شنیدنش خواهد شد اما با این وجود با شوخی كه شاید چندان مناسب رسانه‌ای مثل تلویزیون نبود، ‌آن را ادامه داد. بعد از این برنامه باشگاه استقلال به دنبال صحبت‌های كلهر به این موضوع واكنش نشان داد و بیانیه‌ای منتشر كرد كه از قطع همكاریشان با صدا و سیما تا زمانی كه عذرخواهی رسمی اتفاق نیفتد، خبر داد.
در ادامه انتشار این بیانیه در روز گذشته، كلهر هم ویدئویی را منتشر كرد كه در آن از همه استقلالی‌ها و باشگاه مربوطه عذرخواهی كرد و تمام آن شوخی‌ها و حرف‌ها را دنباله كل‌كلی خواند كه با بقیه عوامل مثل تهیه‌كننده و... در این زمینه داشته است.
این اولین بار نیست كه چنین اتفاقی می‌افتد و قطعا آخرین هم نخواهد بود، به همین دلیل با توجه به آن كه رسانه ملی مخاطبان گسترده‌ای در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها دارد، باید امیدوار بود برنامه‌سازان هم به این موضوع توجه داشته باشند تا حداقل اتفاق بعدی به تعویق بیفتد.