«مرضیه» از ورامین به تهران می‌آید

«مرضیه» از ورامین به تهران می‌آید


كارگردان مجموعه تلویزیونی «مرضیه» می‌گوید همزمان با گذشت 15 روز از تصویربرداری، مراحل فنی مانند موسیقی و مونتاژ در حال انجام است.
 فلورا سام در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی مرضیه كه كارگردانی آن را برعهده دارد، بیان كرد: با پایان مراحل پیش‌تولید مرضیه به كارگردانی من و تهیه‌كنندگی مجید اوجی، حدود ۱۵ روز پیش تصویربرداری این سریال در یكی از روستاهای شهرستان ورامین آغاز شد.
وی ادامه داد: داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی و امیرحسین صدیق از بازیگرانی هستند كه در شهرستان ورامین جلوی دوربین رفته‌اند.
كارگردان سریال مرضیه با بیان این‌كه از 12مرداد فیلمبرداری در تهران ادامه می‌یابد، عنوان كرد: تصویربرداری این سریال با توجه به قصه در مناطق مختلف تهران و در ۲۳ مکان فیلمبرداری پیگیری می‌شود.
سام تاكید كرد: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی مانند مونتاژ و موسیقی نیز در حال انجام است.
وی در پایان در پاسخ به این كه تصویربرداری سریال مرضیه چه زمانی به پایان می‌رسد، تصریح كرد: به احتمال زیاد تا نزدیك ماه محرم و رسیدن به زمان پخش، تصویربرداری ادامه دارد و امیدواریم در زمان پخش مجبور به تصویربرداری نباشیم.
داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، نیلوفر شهیدی، مختار سائقی، شیوا خسرومهر و حسن زارعی از بازیگران این مجموعه هستند.
داستان مرضیه یك ملودرام اجتماعی است كه ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌كشد. مرضیه دكتر جوانی است كه همسرش را از دست می‌دهد و... .