حق با شماست

حق با شماست

# زیرگذر  _ فیروزکوه
زندی از شیرگاه:
خروجی جاده فیروزكوه به شیرگاه به علت سرعت بالای خودروها و نداشتن زیرگذر بسیار خطرناك است و احتمال بروز تصادف را زیاد کرده است.

# مسکن  _ سیاست
فلاح از تهران:
وزیر محترم مسكن و شهرسازی به‌جای فعالیت‌های عملی در راستای بهبود وضعیت مسكن، اعلام کرده خانه نخرید تا قیمت‌ها شكسته شود! آیا تنها راه‌حل ایشان نخریدن است؟

# مسکن  _ شوک
علیخانی از شیراز:
چرا مسؤولان علت گران شدن مسكن را وزیر قبلی و نا كارآمدی وی می‌دانند؟ مگر مقصر سه برابر شدن مصالح ساختمانی كه در نتیجه گرانی ارز و شوك اقتصادی به‌وجود آمد، ایشان بود؟

# میرداماد  _ ترافیک
زینلی از تهران:
 ترافیك سنگین در لاین كندروی میرداماد به علت مسدود کردن رمپ روبه‌روی مترو و توقف تاكسی‌ها در این محدوده، باعث كلافگی شهروندان شده است. شهرداری اقدامی عاجل نماید.

# نساجی  _ واردات
شریعتی از قائمشهر:
با توجه به ظرفیت بالای كارخانه‌های نساجی كشور و سال رونق تولید، این كارخانه‌ها با 30 درصد توان مشغول به كارند و واردات بیش از اندازه محصولات نساجی باعث ورشكستگی این كارخانه‌ها شده است.

# شهرک  _ بهشتی
قاسمی از تهران:
از شهرداری منطقه 14 درخواست می‌شود تا نسبت به نصب پل هوایی در ورودی جدید شهرك بهشتی اقدام عاجل کند تا شركت اتوبوسرانی نیز هر چه زودتر روبه‌روی این محل، ایستگاه اتوبوس جدید احداث کند.

# شارژ  _  مترو
جمعی از شهروندان:
 شركت متروی تهران اخیرا رسید شارژ كارت اعتباری را در صورت درخواست مسافران به ایشان ارائه می‌دهد؛ این در حالی است كه در صورت دریافت نکردن این رسید، مسافر محترم هیچ اطلاعی از مبلغ شارژ شده ندارد و در صورتی كه اشتباهی در شارژ انجام شده رخ دهد، آیا مسؤولان گیت‌ شارژ ، اشتباه خود را قبول
می‌کنند؟