هجوم دلال‌ها به سمت كالدرون و آندره‌آ

هجوم دلال‌ها به سمت كالدرون و آندره‌آ


باشگاه پرسپولیس و استقلال دنبال جذب بازیكن خارجی هستند. پرسپولیس می‌خواهد یك فوروارد بگیرد و استقلال هم به‌دنبال یك مدافع چپ و یك هافبك است. این دو باشگاه مذاكرات زیادی داشته‌اند ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌اند. پرسپولیسی‌ها حتی یك فوروارد به ایران آوردند ولی با او به توافق نرسیدند. تست‌های پزشكی نشان داد بازیكن خارجی شرایط خوبی ندارد و به همین خاطر او را به خدمت نگرفتند.
این دو باشگاه در حال حاضر با یك مشكل بزرگ روبه‌رو شده‌اند؛ هجوم دلال‌ها. هر دلال برای آن‌كه بازیكن خود را به استقلال بیاورد، رزومه چند بازیكن را برای باشگاه فرستاده است. در استقلال این مشكل بیشتر است ولی استراماچونی به فتحی گفته فقط بازیكنی باید به استقلال بیاید كه او می‌خواهد. در همین زمینه وقتی از مدیرعامل آبی‌ها سوال كردیم پاسخ داد: «ما تا حدودی تكلیف دو سهمیه خود را روشن كرده‌ایم. یعنی با بازیكنان مورد نظر آقای استراماچونی صحبت كرده ایم ولی همان‌طور كه می‌دانید تا زمان توافق چیزی اعلام نخواهیم كرد. اجازه بدهید قرارداد با دو بازیكن امضا شود پس از آن نامشان را در رسانه‌ها اعلام خواهیم كرد.» او درباره هجوم دلال‌ها هم گفت: «این مساله همیشه در فوتبال بوده ولی ساز و كار ما برای جذب بازیكن مشخص است.
قرمزها هم به دنبال یك فوروارد خارجی هستند. آنها قبلا با یك ازبك توافق كردند ولی لحظه آخر كالدرون گفت او را نمی‌خواهد. این مربی آرژانتینی هم می‌خواهد بازیكن مورد نظر خودش را برای قرمزها بیاورد. یكی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در این باره گفت: «آقای كالدرون تصمیم گیرنده فنی هستند. ما ترجیح می‌دهیم در این زمینه دخالت نكنیم و اجازه دهیم تصمیم گیرنده خود او باشد.»
قرمزها قصد داشتند ابتدا رضا گوچی را به خدمت بگیرند ولی این بازیكن بسیار گران است و قرمزها از عهده پرداخت دستمزد او برنمی آیند. اخیرا یكی از اعضای هیات مدیره این باشگاه حتی با مهاجم سابق ایران تماس گرفته و با او مذاكراتی داشته است. قرمزها حاضر بوده‌اند به این بازیكن 5/4 میلیارد تومان پرداخت كنند ولی او اعلام كرد رقمش بالاتر است. 5/4 میلیارد تومان حدود 380 هزار دلار است. رضا گوچی اما در آخرین قراردادش چیزی حدود یك میلیون دلار برای یك فصل دریافت كرد. رضا حاضر نیست با رقم پایینی به باشگاهی ملحق شود. او همین حالا از كشورهای عربی هم پیشنهادی دارد كه بالاست.