خلیلی: هفته‌های ابتدایی سخت و تاثیرگذار است

خلیلی: هفته‌های ابتدایی سخت و تاثیرگذار است

 محسن خلیلی، سرپرست و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، نماینده این باشگاه برای حضور در مراسم قرعه كشی لیگ نوزدهم بود. او در این مراسم حضور پررنگی داشت و در ابتدا و انتهای قرعه‌كشی مورد توجه هواداران فوتبال در مشهد قرار گرفت. خلیلی در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ نوزدهم به جام‌جم گفت: تمرینات به خوبی پیش می‌رود، بازیكنان در شرایط خوبی هستند و كالدرون از وضعیتی كه داریم، راضی است. بازیكنان هم به وضعیت مطلوبی برای شروع فصل رسیده اند و باید منتظر شروع رقابت‌ها باشیم. حالا دیگر قرعه تیم نیز مشخص شده و برنامه‌های كاملی برای كارمان خواهیم داشت.
 او در مورد شرایط قرعه كشی برای پرسپولیس اضافه كرد: به هر حال ما باید در طول فصل با همه این حریفان دو مرتبه و به‌صورت رفت و برگشت بازی كنیم؛ پس نمی‌توانیم بگوییم فلان تیم قوی است و آن یکی تیم ضعیف است. باید خود را مهیای دیدارهای پیش‌رو كنیم. از سوی دیگر پرسپولیس قهرمان لیگ قبل است و بزرگی خود را حفظ كرده و با تمام قدرت به مسابقات پا می‌گذارد. برای ما فرقی نمی‌كند با كدام تیم بازی كنیم بلكه می‌خواهیم بار دیگر خودمان را نشان بدهیم. وی در مورد دربی هفته چهارم افزود: این بازی برای هواداران دو تیم و كادر فنی و همه اهالی فوتبال اهمیت خاصی دارد. هر تیمی آماده تر باشد و تا قبل از دربی، شرایط بهتری را برای خود رقم زده باشد، طبعا می‌تواند در روز بازی، شانس بالاتری برای پیروزی به دست بیاورد. باید تلاش كنیم تا این شانس به پرسپولیس برسد، زیرا تیم ما از هر جهت استحقاق تكرار قهرمانی هایش را دارد و كسب پیروزی در دربی می‌تواند راه ما را به سمت كسب این عنوان راحت‌تر كند. البته من همیشه برای استقلالی‌ها احترام قائلم و امیدوارم آنها بتوانند در این فصل هواداران خود را راضی كنند ولی ما هم می‌خواهیم یك فصل بی‌نظیر دیگر را تجربه كنیم و تمام برنامه‌های مان بر‌همین اساس چیده شده است.
خلیلی همچنین درخصوص قرعه‌كشی اضافه كرد: در پنج هفته ابتدایی چهار بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهیم كه می‌تواند برای پرسپولیس یك نقطه قوت باشد، اما كارمان بسیار سخت است، زیرا در همین پنج هفته باید با استقلال، تراكتور و سپاهان كه سه مدعی پیش‌بینی‌شده برای قهرمانی لیگ امسال هستند، بازی كنیم و این موضوع كارمان را دشوار خواهد كرد. ولی همان‌طور كه گفتم ما پرسپولیس هستیم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. با قدرت وارد این پنج هفته می‌شویم و امیدواریم بتوانیم بهترین امتیازات ممكن را به دست بیاوریم.
مدیرتیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شكل برگزاری مراسم قرعه‌كشی افزود: نظم و انضباط خاصی را شاهد بودیم. البته در انتهای مراسم، اتفاقات دیگری افتاد كه چندان خوشایند نبود ولی برای من به‌عنوان یك آدم فوتبالی این موضوع جلب توجه كرد كه اجرای مراسم را به خداداد عزیزی، حسین بادامكی و غلامرضا عنایتی سپردند. آدم با دیدن این چهره‌ها، حالش خوب می‌شد و به همین علت است كه می‌گویم مراسم در نوع خود جالب بود. امیدوارم اهالی فوتبال هم از این مراسم لذت برده باشند. همچنین باید از مهمان‌نوازی مشهدی‌ها تشكر كنم، به‌خصوص هواداران پرسپولیس در این سفر لطف زیادی به من داشتند.