«دوربین سلامت» به تلویزیون آمد

«دوربین سلامت» به تلویزیون آمد


برنامه «دوربین سلامت» با نگاهی به مسائل مرتبط با پیشگیری، درمان و چالش‌های حوزه سلامت از این پس روی آنتن تلویزیون می‌رود.
به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، برنامه‌ای با عنوان دوربین سلامت تولید و از این شبكه پخش می‌شود. این برنامه هفت دقیقه‌ای بنا دارد تا پنج سرفصل را دنبال كند.
هادی خدادی، تهیه‌كننده برنامه دوربین سلامت با اعلام این خبر تاكید كرد: سبك زندگی به عنوان اصلی‌ترین سرفصل برنامه بنا دارد به مقوله سلامت در لایه‌های مختلف زندگی نگاهی دوباره داشته باشد. در این بخش روش‌های زندگی سالم طرح و زندگی ناسالم به چالش كشیده می‌شود.
خدادی اضافه كرد: دستاوردهای حوزه سلامت از طریق انعكاس همایش‌ها، كنفرانس‌ها، كنگره‌ها و ... سرفصل دیگری است كه در این برنامه دنبال می‌شود.  ان‌جی‌اوها از دیگر نكاتی است كه نمی‌توان در برنامه نادیده گرفت. این به معنای معرفی این سازمان‌های مردم‌نهاد نیست بلكه به عنوان مثال در بحث سوختگی سراغ یكی از كلینیك‌هایی می‌رویم كه درمان‌های رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند و از پزشكان این مركز در مورد روش‌های پیشگیری و درمان سوال می‌كنیم. همچنین در گفت‌وگو با مراجعان به بررسی دلایل مختلف سوختگی‌ها اشاره می‌شود.