«دستپخت» جزو برندهای شبكه یك است

«دستپخت» جزو برندهای شبكه یك است

فضل‌ا... شریعت‌پناهی، مدیر گروه اجتماعی شبكه یك در گفت‌وگو با جام‌جم در خصوص برنامه دستپخت و تغییر در زمان پخش آن بیان كرد: به دلیل این‌كه در تابستان روزها طولانی‌تر هستند و از طرفی برنامه هم با استقبال خوبی از جانب مخاطبان روبه‌رو شده بود، زمان پخش برنامه را تغییر دادیم و چهار روز در هفته هم روی آنتن رفت كه البته بعد از ماه صفر و در فصل جدید زمان برنامه تغییر خواهد كرد و دو روز در هفته پخش خواهد شد.
وی درباره ویژگی‌های این برنامه به‌خصوص در فصل جدید هم توضیح داد: ما در فصل‌های گذشته این برنامه از آشپزهای حرفه‌ای و به تعبیر بهتر از سرآشپزها در مسابقه دعوت می‌كردیم، اما در فصل جدید با پیشنهادی كه تهیه‌كننده داد تصمیم گرفتیم از جوان‌ها در برنامه استفاده كنیم و به آنها هم آشپزی یاد بدهیم و آنها را در یك رقابت قرار بدهیم.
شریعت‌پناهی در پاسخ به این كه تا به امروز خروجی برنامه رضایت بخش بوده یا نه گفت: بله به هر حال نیروی جوان نیروی پرتحرك و شاداب و با نشاطی است و به نظر من توانسته از این نظر مخاطبان جوان‌تر را نیز به برنامه جذب كند. ضمن این‌كه نمی‌خواستیم برنامه به تكرار بیفتد و این تنوع را به‌واسطه جوان‌ها ایجاد كردیم. البته در فصل‌های بعد هم تغییراتی در برنامه ایجاد خواهد شد.
وی در پاسخ به این كه در كنار دستپخت، تولید برنامه‌های آشپزی را در دستور كار شبكه دارند، عنوان كرد: مد نظر مدیر شبكه است كه فعلا این برنامه ادامه پیدا كند و به گونه‌ای ادامه‌دار شود كه تغییرات در آن اتفاق بیفتد و به لحاظ ساختار و اجرایی تكرار نشود. به عنوان مثال در فصل جدید مسابقه به صورت گروهی در حال انجام است و از این رو برای به روز بودن مدام گروه در تلاش است. چون این برنامه جزو برندهای شبكه یك محسوب می‌شود و امیدواریم تداوم داشته باشد.