كیا موهاوی 2020 معرفی شد

كیا موهاوی 2020 معرفی شد

كیا موهاوی كاملا اصلاح‌شده در كره جنوبی معرفی شد. به گزارش خبرخودرو، فیس‌لیفت موهاوی تقریبا شبیه موهاوی ماسترپیس (Masterpiece) مفهومی است كه در نمایشگاه خودروی سئول سال جاری رونمایی شد. قسمت جلوی موهاوی به طور قابل توجهی بازطراحی شده و از چراغ‌های جلوی ال‌ای‌دی، نسخه برجسته‌تر از جلوپنجره tiger-nose نمادین این خودروساز، كاپوت بازطراحی شده و عناصری از فلز مصنوعی روی سپر جلو بهره می‌برد.
در نیمرخ این خودرو گلگیرهای برجسته، درها و خطوط شیشه‌ها بی‌تغییر باقی‌مانده‌اند. تغییرات در كناره‌های این خودرو به تزئینات پلاستیك در قسمت زیرین محدود می‌شود كه اكنون كامل‌تر به نظر می‌رسد و با تزئینات فلزی شكل پوشیده شده‌است. در قسمت پشت این خودرو طرح نوینی برای سپر، چهار‌لوله اگزوز، قاب پلاك عریض‌تر و چراغ‌های عقب ال‌ای‌دی عریض نوین با نشان جدید موهاوی به چشم می‌خورد. كیا هنوز تصویری از كابین یا جزئیاتی از نیرومحركه موهاوی به روز شده را منتشر نكرده است.
موهاوی قبل از فیس لیفت خود از موتور 0/3 لیتری توربو دیزل V6 با قدرت 191 كیلووات و گشتاور 560 نیوتون متر متصل به گیربكس اتوماتیك هشت سرعته و سیستم چهار چرخ فعال بهره می‌برد. با توجه به نشانه‌های AWD وV6 روی در صندوق عقب این خودرو به نظر می‌رسد نیرومحركه آن حفظ شده است.
مدل‌های پیشتر این خودرو با موتورهای 8/3 لیتری V6 و 6/4 لیتری V8 فروخته می‌شدند. موهاوی در بازار كره در نسخه‌های پنج و هفت سرنشین موجود است. موهاوی
به‌روز شده از شهریور امسال در كره جنوبی عرضه می‌شود.