باید بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم شهرخودرو می‌گوید نباید انتظارات را بالا برد

باید بیشتر گل بزنیم

شهرخودرو در دومین بازی خود نیز به برد رسید و این بار شاهین شهرداری بوشهر را در خانه از پیش رو برداشت. آنها حالا 6 امتیازی هستند و امیدوارند تا در طول فصل بتوانند عملكرد بهتری به نمایش گذاشته و باز هم پیشرفت كنند.
 یحیی گل محمدی سكاندار این كشتی است؛ سرمربی جوانی كه تجربیات فراوانی دارد و مالك باشگاه شهرخودرو در ابتدای فصل، او را از دهان شیر بیرون كشید وگرنه گل محمدی با یك امضا سرمربی پرسپولیس می‌شد.
گل‌محمدی درخصوص دو پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر به خبرنگار ما گفت: «كنترل بازی موضوعی است كه روی آن حساسیت زیادی دارم و خوشحالم بازیكنانم به بهترین شكل ممكن برنامه‌های خود برای كنترل بر بازی را پیاده كردند. ما یك بخشی از كار هستیم و كار اصلی را بازیكنان داخل زمین انجام می‌دهند. گل اول را زدیم اما روی یك اتفاق گل خوردیم. در ادامه تلاش بیشتری داشتیم و به گل دوم رسیدیم. البته بازی مقابل تیمی مثل شاهین سخت است و باید به سرعت به گل برسیم و واكنش‌های خوبی داشته باشیم. بابت این برد به همه هواداران و بازیكنانم تبریك می‌گویم.»
 او اضافه كرد: «طرفداران شهرخودرو به خوبی ورزشگاه را پر كردند و با تشویق‌هایی كه داشتند به ما انرژی دادند. ما هفته قبل پیكان را شكست دادیم و در این هفته هم از سد شاهین عبور كردیم اما باید كارمان را با همین قدرت پیش ببریم چون هواداران می‌خواهند تیم شهرشان همیشه پیروز و مدعی باشد. البته دوست ندارم انتظارات را به صورت غیرمنطقی از تیمم زیاد كنم، ولی برای هر بازی با برنامه به میدان می‌رویم و به چیزی جز كسب سه امتیاز فكر نمی‌كنیم. البته فكر می‌كنم در برخی بازی‌ها كه كار پیچیده می‌شود، نیاز داریم كه بیش از اینها گل بزنیم و مراقب دروازه‌مان باشیم.» گل محمدی در نهایت گفت: «چند روز تمرینات‌مان تعطیل است و بازیكنان به استراحت مشغول می‌شوند. پس از آن دوباره كار را از سر می‌گیریم.
بازی هفته سوم ما 21 یا 22 شهریور و در تبریز خواهد بود كه باید خود را برای تقابل با ماشین‌سازی در تبریز آماده كنیم. در این دو هفته، ماشین‌سازی نشان داد تیم خوبی است و ما هم می‌خواهیم به روند خوبی كه داریم ادامه بدهیم. امیدوارم كه در ادامه فصل نیز یكی از تیم‌های خوب لیگ باشیم و خودمان را ثابت كنیم.»