ترین‌های هفته دوم

ترین‌های هفته دوم

بازیكن هفته: احسان حاج‌صفی
احسان حاج‌صفی با گل خود 3 امتیاز بازی را به حساب تیمی ریخت كه در بازی اول موفق به برد نشده بود. گل احسان حاج‌صفی، بازی درخشان را او در تبریز كامل كرد.


تیم هفته: تراكتور
بدون تردید گل سرسبد بازی‌های هفته دوم در تبریز برگزار شد و برنده این بازی را باید تیم هفته نامید. تراكتور در حضور 70 هزار تماشاگر پرشور خودی، هم 3 امتیاز این بازی را گرفت و هم به طلسم پنج ساله نبردن پرسپولیس پایان داد. 


مربی هفته: مصطفی دنیزلی
با احترام به عملكرد خوب رضا مهاجری همراه با تیم نساجی، باید دنیزلی را بهترین مربی هفته نامید، چون تیم او مدافع عنوان قهرمانی و یكی از مدعیان این فصل را در تبریز شكست داد.


بازی هفته: تراكتور و پرسپولیس
مهم‌ترین بازی هفته در تبریز برگزار شد. اگرچه دیدار نساجی - پیكان هم یكی از تماشایی‌ترین و بهترین بازی‌های هفته بود؛ اما حساسیت دربی قرمزهای لیگ چیز دیگری بود.



ناكام هفته: گابریل كالدرون
پرسپولیس همراه با برانكو نه در تبریز و نه در تهران به تراكتور نباخت؛ اما كالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نتوانست این ركورد خوب را حفظ كند. تیم او تا رسیدن به ثبات و اقتدار تیم برانكو فاصله‌ای فراوان دارد.


زیباترین هفته: نساجی - پیکان
زمانی  که مهدی سیدعلی، داور  بازی در سوت خود دمید، تابلوی ورزشگاه، برتری 4 بر 3 نساجی را نشان داد. تماشاگرانی که به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رفته بودند، جمعه یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کردند. اگرچه برتری 4 بر یک تیم آنها به 4 بر 3 تغییر کرد و نفس آنها را به شماره انداخت؛ اما همه متفق‌القول بر این باور بودند که بازی زیبایی را از نزدیک دیدند.
شاگردان رضا مهاجری و همین‌طور شاگردان حسین فرکی در این بازی تمام تلاش خود را کردند تا یک فوتبال ناب به نمایش بگذارند. باید به هر دو مربی به‌خصوص رضا مهاجری تبریک گفت.