از پایتخت تا وقت صبح

از پایتخت تا وقت صبح


نسرین نصرتی از بازیگران حرفه‌ای تئاتر است كه تا به امروز نقش‌های بسیار ماندگاری را در تئاتر خلق كرده است. او با بازی در سریال طنز پایتخت در میان مخاطبان این رسانه شناخته شده است. نصرتی در این سریال ایفاگر نقش فهیمه خواهر نقی معمولی بوده و توانست به زیبایی نقش یك مادر را ایفا كند.
این هنرمند درباره نقشش در سریال وقت صبح به جام‌جم می‌گوید: در این سریال نقش مادری را بازی می‌كنم كه در تربیت فرزندش موفق نبوده است. او بعد از فوت همسرش، 20 سال به تنهایی او را بزرگ كرده است. مادری است دردكشیده كه به هر جایی چنگ می‌زند تا همه كار برای فرزندش انجام بدهد. البته این ویژگی همه مادرهاست و تلاش می‌كنند همه كار برای فرزندانشان
انجام بدهند.
وی ادامه می‌دهد: بعد از سریال كمدی پایتخت، خیلی دلم می‌خواست تجربه نقش جدی را داشته باشم. به همین دلیل وقتی پیشنهاد بازی در سریال وقت صبح شد با كمال میل پذیرفتم. البته من در تئاتر هم نقش‌های جدی بازی می‌كنم و به همین دلیل علاقه‌مند بودم در تلویزیون هم تجربه نقش جدی را داشته باشم كه ایفای نقش مادر در سریال وقت صبح برایم دلچسب بود.
نصرتی در پاسخ به این سؤال كه كارگردان تا چه میزان دست شما را در خلق نقش باز گذاشت؟ توضیح می‌دهد: آقای میرزاآقازاده، بسیار كارگردان بی‌نظیری است. او موشكافانه كارش را انجام می‌دهد و اصلا از هیچ چیز به‌سادگی عبور نمی‌كند. واقعا بازیگر از كار كردن با او لذت می‌برد و خیالش راحت می‌شود كه با كارگردانی كار می‌كند كه حواسش به همه چیز هست. ضمن این‌كه متانت و مهربانی‌شان در كار هم برای بازیگر دوست‌‌داشتنی است.